خانواده شهید مدافع سلامت: رامین قبل از اعلام رسمی کشوری به کرونا مبتلا شد

کدخبر: ۳۸۰۳۰۰
۳۰ آذر ماه با روز پرستار مصادف شده اما تبریک یک روزه نه خستگی ۹ ماهه را از تنشان در می‌آورد و نه جان رفته را به تن‌هایشان بر می‌گرداند. اصلا روز پرستار برای تبریک نیست. روز پرستار برای گرامی داشتن رامین و رامین‌هایی است که حتی در شرایط سیاه ترس هم یادشان ماند باید پشت و پناه این مردم ماند.
خانواده شهید مدافع سلامت: رامین قبل از اعلام رسمی کشوری به کرونا مبتلا شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، ۱۰ ماه قبل جوان رعنای ۲۵ ساله‌شان را به خاک سرد سپردند. فرزندی که احتمالا به اندازه تک تک روزها، ماه‌ها و سال‌هایی که قد برمی‌افراشته، برایش خون دل خورده‌اند و حالا ۱۰ ماه است رخت عزای فرزندشان را بر تن دارند و می‌گویند این داغ، داغی است که هرگز کهنه نمی‌شود. فرزند آنها رامین عزیزی فر، دومین پرستار شهید مدافع سلامت. می‌گویند قبل از اعلام رسمی کرونا بود که رامین مبتلا شد. یک روز تمام بدون ماسک و تجهیزات در کنار مریضی بود که کسی نمی‌دانست مبتلا به کروناست. مادر می‌گوید: رامین در بغل پدرش بود که... و گریه امانش نمی‌دهد.

مادر رامین عزیزی فر درباره چگونه مبتلا شدن پسرش می‌گوید: یک صبح تا شب با بیمار کرونایی در ارتباط بودند و مریض را اینتوبه(لوله‌گذاری نای) کرده بودند. ماسک و شیلد و... استفاده نکرده بودند چون نمی‌دانستند مریض کرونایی است و اعلام نشده بود. وقتی رامین در خانه بستری شد، آن آقایی که مبتلا بودند، فوت کردند.

او در پاسخ به این سوال که یعنی پیش از اعلام رسمی کشوری رامین به کرونا مبتلا شد، می‌گوید: بله. روی آن آقایی که مبتلا بود، تست انجام داده بودند و به رامین گفتند که جمعه باید بیایی و تست کرونا را انجام بدهی. شب قبل از اینکه رامین را بیمارستان ببریم، نفسش بدجور تنگ شد. روز ۲۹ بهمن تست انجام شد و یکم جواب آن آمد و نهم رامین فوت شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید