ورود سامانه بارشی فعال و زمستانی به کشور/ بارش برف و باران در ۳۰ استان ​

کدخبر: ۳۸۰۳۹۰
سازمان هواشناسی از افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد و با اشاره به ورود سامانه بارشی زمستانی اعلام کرد: برف و باران کشور را فرا می گیرد.سازمان هواشناسی از افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد و با اشاره به ورود سامانه بارشی زمستانی اعلام کرد: برف و باران کشور را فرا می گیرد.
ورود سامانه بارشی فعال و زمستانی به کشور/ بارش برف و باران در ۳۰ استان
​

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز برای برخی مناطق هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی، جنوب و شرق خراسان رضوی، جنوب سیستان و بلوچستان و گیلان بارش پراکنده پیش بینی شده است.  از امروز تا چهارشنبه با توجه به پایداری و سکون هوا برای کلانشهر و شهرهای صنعتی افزایش آلاینده های جوی پیش بینی می شود.

روز چهارشنبه سامانه بارشی فعال و زمستانی از شمال غرب و غرب وارد کشور می شود و به تدریج تا اواخر وقت چهارشنبه نیمه غربی، دامنه های زاگرس مرکزی، دامنه های البرز و سواحل دریای خزر را در بر می گیرد. روز پنجشنبه بارندگی ها در نیمه غربی و شمال شرق و شرق کشور ادامه خواهد داشت.

روز جمعه با شمالی شدن جریانات هوا روی دریای خزر بر شدت بارشها سواحل شمالی و شمال شرق افزوده  می شود و این روز جمعه برای کل کشور به جز سیستان وبلوچستان بارندگی خواهیم داشت.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شنبه هفته آینده شرق سواحل دریای خزر و نیمه شرقی کشور بارش برف و باران پیش بینی شده است. یکشنبه آینده سامانه بارشی از مرزهای شرقی کشور خارج خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید