اولین واکنش دولت به اعزام ناوهای آمریکا و اسرائیل به خلیج فارس

کدخبر: ۳۸۱۱۰۸
واعظی گفت: دولت ترامپ و رژیم صهیونیستی از هر فرصتی برای ایجاد درگیری در منطقه استفاده می کند اما ایجاد بحران جدید در منطقه با سیاست های نظام بین الملل و دولت جدید آمریکا مغایرت دارد.
اولین واکنش دولت به اعزام ناوهای آمریکا و اسرائیل به خلیج فارس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، روز گذشته شماری از رسانه های اسرائیلی از اعزام یک فروند زیردریایی اسرائیلی به سمت خلیج فارس خبر دادند. رسانه های اسرائیلی گفته اند این حرکت زیردریایی، ارسال پیام به ایران است. 

همزمان یک زیردریایی نظامی امریکا با عبور تنگه هرمز وارد خلیج فارس شده است. زیردریایی نظامی "یو اس اس جورجیا" و دو کشتی نظامی دارای موشک های هدایت شونده به خلیج فارس اعزام شده اند. زیردریایی امریکایی با انرژی هسته ای فعالیت می کند.

بر همین اساس، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری، درباره دلیل اعزام ناوها و زیردریایی های آمریکا و رژیم صهیونیستی به سمت خلیج فارس، گفت: دولت ترامپ و رژیم صهیونیستی از هر فرصتی برای ایجاد درگیری در منطقه استفاده می کند اما ایجاد بحران جدید در منطقه با سیاست های نظام بین الملل و دولت جدید آمریکا مغایرت دارد. ایران و کشورهای منطقه هم باید مراقبت های لازم را داشته باشند تا مشکلی در منطقه بوجود نیاید. حتی ترور شهید فخری زاده برای این بود که ایران عکس العملی نشان دهد و در منطقه اختلاف و درگیری بوجود بیاید و برجام بازنگردد که البته با اتخاذ سیاست درست از سوی ایران این اتفاق نیفتاد. به هر حال کشورهای منطقه باید مراقب باشند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید