پای کرونای انگلیسی به خاورمیانه باز شد

کدخبر: ۳۸۱۲۱۱
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد مواردی از ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا که در انگلیس مشاهده شده را ثبت کرده است.
پای کرونای انگلیسی به خاورمیانه باز شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مواردی از ابتلا به ویروس کرونای جدید که در انگلیس مشاهده شده، در اراضی اشغالی ثبت شده است.


تازه‌ترین خبرها و تحلیل‌های اقتصادی را در اینستاگرام اقتصادنیوز مشاهده کنید


وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی گزارش داد که مواردی از ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا که در انگلیس شیوع پیدا کرده را در اراضی اشغالی ثبت کرده است.

دولت بوریس جانسون شنبه شب هفته جاری از قرنطینه دوباره لندن و جنوب شرقی انگلیس و بخشی از شرق این کشور خبر داد و بر اساس آن بیش از ۱۶ میلیون نفر از ساکنان این مناطق ملزم هستند در خانه‌های خود بمانند و از دید و بازدید‌ها در ایام کریسمس بپرهیزند.

کسب و کار‌های غیرضروری بسته هستند و هرگونه جابجایی به خارج از این مناطق، چه به منطقه دیگری در انگلیس و چه خارج از این کشور، ممنوع است. از روز چهارشنبه کافه‌ها، رستوران‌ها و موزه‌ها در این مناطق تعطیل هستند. این مناطق در بالاترین سطح هشدار قرار دارند.

در همین حال «مت هنکاک» وزیر بهداشت انگلیس، امروز (چهارشنبه) در گزارش روزانه خود از کشف دومین نوع جهش یافته کرونا در کشورش خبر داد.

هنکاک در بخشی از اظهارات خود گفت: «به نظر می‌رسد این نوع جدید ویروس کرونا از آفریقای جنوبی به انگلیس وارد شده است.»

وزیر بهداشت انگلیس سپس خطاب به خبرنگاران گفت: «تاکنون دو نوع جدید و جهش یافته کرونا را در کشورمان کشف کردیم. نوع دوم که جدیدتر کشف شده به نظر بسیار خطرناک‌تر می‌آید، زیرا قدرت انتقال بسیار بالاتری دارد و به نظر می‌رسد جهش بیشتری نسبت به نوع قبلی داشته است.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید