دیدار مخفیانه محمود عباس با رئیس شین بت لو رفت

کدخبر: ۳۸۲۰۴۶
یک پایگاه خبری صهیونیستی از دیدار محرمانه رئیس تشکیلات خودگران فلسطینی با رئیس سازمان شین بت در رام الله خبر داده است.
دیدار مخفیانه محمود عباس با رئیس شین بت لو رفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، یک پایگاه خبری عبری زبان ادعا کرد که «نداو آرگامان» رئیس سازمان امنیت و اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی(شین بت) اخیرا با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در کرانه باختری دیدار کرده است.

براساس گزارش پایگاه خبری قدس، خبرنگار این پایگاه خبری صهیونیستی مدعی است که این دیدار در منزل محمود عباس در رام الله برگزار شده و پیش از ازسرگیری هماهنگی‌های امنیتی میان تل آویو و تشکیلات خودگردان فلسطینی انجام شده است.

به گفته این خبرنگار اسرائیلی، محور رایزنیهای دو طرف از سرگیری هماهنگی‌های امنیتی میان دو طرف و همچنین بازگرداندن درآمد حاصل از مالیاتها به تشکیلات خودگردان بوده است.

طبق توافق اسلو (۱۹۹۳) رژیم صهیونیستی باید تمامی درآمدهای گمرکی، مالی و بانکی بین اشخاص و دیگر طرف‌ها را به طور ماهانه به رام‌الله تحویل دهد.

تشکیلات خودگردان فلسطین در ماه مه 2020 در اعتراض به طرح اشغال کرانه باختری هماهنگیهای امنیتی با رژیم صهیونیستی را متوقف کرده بود اما این اقدامات از ماه نوامبر دوباره از سرگرفته شد.

مرکز فلسطینی ویژه پژوهش‌های سیاسی و آماری در رام‌الله اخیرا یک نظرسنجی در کرانه باختری و نوار غزه انجام داده که نشان می‌دهد میزان مطالبه برای استعفای محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان افزایش داشته و به دو سوم (66 درصد) رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید