امیرعبداللهیان: اروپایی‌ها مدیون سردار سلیمانی هستند

کدخبر: ۳۸۲۸۰۷
سخنگوی ستاد سالگرد مردمی شهید سلیمانی گفت: اگر رشادت‌های سردار سلیمانی نبود الان سوای شهرها و پایتخت‌های اروپا حتی جای جای آمریکا هدف حملات داعش قرار می‌گرفت.
امیرعبداللهیان: اروپایی‌ها مدیون سردار سلیمانی هستند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حسین امیر عبداللهیان در ویژه برنامه تیتر امشب شبکه خبر به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: به رغم اشتیاق همه دوستداران و عاشقان و مشتاقان سردار، به واسطه شرایط کرونایی با هماهنگی‌هایی که با ستاد ملی کرونا داشتم، بیشتر مراسم سالگرد سردار سلیمانی مجازی برگزار می‌شود.


تازه‌ترین خبرها و تحلیل‌های اقتصادی را در اینستاگرام اقتصادنیوز مشاهده کنید


سخنگوی ستاد سالگرد مردمی شهید سلیمانی گفت: در ملاقات‌ها با مقامات غربی به آن‌ها گفته ام باید به ژنرال سلیمانی مدال بدهید چرا که اگر رشادت‌های او نبود الان سوای شهرها و پایتخت‌های اروپا حتی جای جای آمریکا هدف حملات داعش قرار می‌گرفت.

حسین امیر عبداللهیان افزود: همه برنامه‌های سالگرد به صورت مردمی و خودجوش، اما با هماهنگی ستاد سالگرد مردمی شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

او گفت: در مراسم حضوری، اما محدودی که روز جمعه با حضور شماری از شخصیت‌های خارجی و داخلی در فضای باز و با رعایت همه پروتکل‌ها برگزار می‌شود از «خاطره دست نوشته سردار سلیمانی» رونمایی می‌شود و قرار است این خاطره به ۷ زبان دنیا ترجمه و منتشر شود.

سخنگوی ستاد سالگرد مردمی شهید سلیمانی گفت: در خود آمریکا هم دوستداران شهید سلیمانی در ۱۰۳ نقطه به صورت خودجوش برای سردار سلیمانی مراسم بزرگداشتی گرفته اند.

امیر عبداللهیان افزود: بیش از ۱۶ هزار عنوان برنامه بزرگداشت سردار دل‌ها در داخل کشور با حرکت‌های خودجوش خود مردم دارد انجام می‌شود، در جهان و دیگر کشورها هم از ۲ هفته پیش مراسم خودجوش سالگردها شروع شده است.

او در خصوص پیگیری قضائی عاملان و آمران ترور سردار حاج قاسم سلیمانی هم گفت: همه ظرفیت‌های قضائی فراهم آمد و کمیته‌های فنی و حقوقی تشکیل شد و همه مستندات به صورت دقیق و با ذکر همه جزئیات برای صدور کیفر خواستی جدی و بازدارنده و پشیمان کننده برای عاملان و آمران این عملیات تروریستی فراهم شده است و به زودی کیفر خواست صادر خواهد شد.

امیر عبداللهیان در بخش دیگری از صحبت‌هایش به آینده نگری و افق دید شگفت انگیز سردار شهید اشاره کرد و گفت: سال ۹۷ در جلسه‌ای که خدمت سردار بودیم ایشان گفت احساس می‌کنم که در کمتر از ۲ سال آینده روابط کشورهای عرب حوزه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی آشکار می‌شود و دیدیم که این اتفاق افتاد.

سخنگوی ستاد سالگرد مردمی شهید سلیمانی تاکید کرد: به اعتقاد من فعالیت‌ها و رشادت‌های سردار دل‌ها حداقل تا ۵ دهه آینده در منطقه همچنان تأثیرگذار خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید