تولید محلول ضدعفونی ارگانیک با اثربخشی بالا

کدخبر: ۳۸۳۲۳۵
تولید محلول ضدعفونی کننده کاملا گیاهی ارگانیک و طبیعی در کشور می تواند بدون آسیب به پوست بهترین جایگزین برای محلول های ضدعفونی کننده شیمیایی موجود در بازار است.
تولید محلول ضدعفونی ارگانیک با اثربخشی بالا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حمیدجهانیان از دست اندرکاران تولید این محلول ضدعفونی کننده روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این محلول کاملا گیاهی ارگانیک و طبیعی است که می‌تواند بدون هیچ زیان و آسیبی به سلامت و پوست مصرف‌کنندگان بهترین جایگزین برای محلول‌های ضدعفونی‌کننده شیمیایی موجود در بازار باشد.

تازه‌ترین خبرها و تحلیل‌های اقتصادی را در اینستاگرام اقتصادنیوز مشاهده کنید

وی با بیان اینکه محلول از عصاره آویشن باغی، عصاره نعنا فلفل، زنجبیل، گیتوسان و آب مقطر تشکیل شده است، تصریح کرد: این الکل ارگانیک از اثربخشی بالایی در نابودسازی طیف وسیعی از میکرو ارگانیسم‌های بیماری‌زا همچون باکتری، قارچ، ویروس و به خصوص اسپور در کمترین زمان ممکن را دارد.

جهانیان بیان کرد: این محصول با ترکیب منحصربفرد خود برای نخستین بار در ایران تولید و به منظور تامین نیاز کشور و مصرف‌کنندگان بومی؛ تاکید بر عرضه آن در بازارهای داخلی تولید می شود.

وی افزود: مصارف عمده این محصول بیشتر در مراکزی همچون مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، سالن‌های فرودگاه، سینماها، اماکن عمومی همچون فروشگاه‌ها، مدارس، زندان‌ها، مترو و فرودگاه‌ها، قطارها، سالن‌های حمل نقل عمومی، مراکز خرید است.

جهانیان با تاکید براینکه از این محلول می‌توان برای شستشو و ضدعفونی انواع میوه‌جات و سبزیجات در داخل منزل استفاده کرد، گفت: محلول فوق قابلیت تنفس و شرب را نیز دارد.

به گفته وی، این محصول دارای مجوز از سازمان غذا و دارو، سیب سلامت و سرم‌سازی رازی انستیتو پاستور ایران بوده و توسط پدافند غیرعامل توصیه شده است.

جهانیان همچنین افزود: این محصول با داشتن تاییدیه شرکت سپند وزارت دفاع و آزمایشگاه‌های معتبر کشورهای آلمان و کانادا، دیگر مجوزهای معتبر از وزارت بهداشت را نیز دارا است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید