هشدار نماینده سوری نسبت به برنامه‌ریزی آمریکا برای ترور فرماندهان مقاومت

کدخبر: ۳۸۳۶۸۷
نماینده مجلس سوریه درباره برنامه‌ریزی آمریکا برای ترور شمار بیشتری از فرماندهان محور مقاومت هشدار داد.
هشدار نماینده سوری نسبت به برنامه‌ریزی آمریکا برای ترور فرماندهان مقاومت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «علی الصطوف» نماینده مجلس سوریه درباره برنامه دولت آمریکا برای هدف قراردادن و ترور شمار بیشتری از فرماندهان محور مقاومت هشدار داد.

وی در گفت‌وگو با پایگاه خبری «المعلومه» گفت: آمریکا به دلیل شکست پروژه‌اش در منطقه در وضعیتی سردرگم و بی‌ثبات قرار دارد. این پروژه توطئه‌چینانه را محور مقاومت خنثی کرده است. از سوی دیگر قدرت فزاینده این محور احتمالا آمریکا را بر آن می‌دارد که در هر لحظه به انجام اقدامات تروریستی سوق یابد و برخی از رهبران محور مقاومت را هدف قرار دهد.

الصطوف افزود که اما محور مقاومت برای مقابله چنین اقدامات تروریستی از سوی واشنگتن کاملا آماده است و آمریکا غیر از انجام چنین کارهای کثیفی، دیگر نمی‌تواند کاری در منطقه انجام دهد.

«محمود جوخدار» دیگر نماینده سوری نیز دیروز در گفت‌وگو با المعلومه با تایید وجود طرح‌ها و برنامه‌هایی برای انجام حملات تروریستی در برخی کشورهای منطقه گفت که رژیم صهیونیستی و صهیونیسم جهانی از هر فرصتی که به دست آورند برای تحقق اهدافشان استفاده می‌کنند. 

سوم ژانویه (۱۳ دی ماه سال گذشته)، آمریکا در اقدامی تروریستی سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را در بغداد به شهادت رساند. به دنبال این ترور، پارلمان عراق طرح اخراج نظامیان آمریکایی از عراق را تصویب کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید