روند ابتلا به کرونا در این استان هم افزایشی شد

کدخبر: ۳۸۳۷۸۸
اقتصادنیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد به ۴۰۹ نفر خبر داد.
روند ابتلا به کرونا در این استان هم افزایشی شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ،پرویز یزدان‌پناهبا بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد یک بیمار مبتلا به کرونا ویروس متاسفانه جان خود را از دست داد، افزود: هم اکنون ۱۵۶ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۶۲ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۰ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: امروز نیز جواب ۳۹۵ نمونه را از آزمایشگاه دریافت کردیم که ۳۱ درصد موارد مثبت و بیشترین موارد در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و بهمئی بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۲۱۵۶۰ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان پناه تصریح کرد: افزایش شمار مبتلایان به کرونای استان نتیجه کم توجهی به دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از کرونا است که علاوه بر به خطر انداختن سلامت فرد، سلامت سایر اطرافیان را نیز به خطر انداخته است.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: لزوم استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم حضور در تجمعات، عدم سفر به شهرها و استان‌های مجاور و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ادارات و اصناف کمک به کنترل بیماری و کاهش مرگ و میر در استان می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید