وزیر اطلاعات: ترور شهیدسلیمانی بی‌پاسخ نمی‌ماند

کدخبر: ۳۸۳۸۴۳
وزیر اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی ایران سیلی کوچکی در عین الاسد زد اما سیلی اصلی و انتقام سخت جای خود محفوظ است و جمهوری اسلامی در زمان خود این انتقام سخت را خواهد گرفت و ترور شهید سلیمانی را بی پاسخ نمی گذارد.
وزیر اطلاعات: ترور شهیدسلیمانی بی‌پاسخ نمی‌ماند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سید محمود علوی، وزیراطلاعات، صبح امروز ۱۶ دی ماه در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دشمن خودش هم میداند چه جنایت بزرگی مرتکب شده، گفت: ما در برابر خون شهید سلیمانی رسالت چند وجهی داریم که یک وجه آن پرداختن حقوقی به این مسئله است که تمام مستندات این تروریسم دولتی و نقض آشکار حاکمیت کشور جمع آوری و بیش از ۱۰۰۰ صفحه کار حقوقی انجام و پرونده تنظیم و آماده ارائه در مجامع بین المللی شده تا بتواند صدای مظلومیت این شهید را به گوش جهانیان برساند.

علوی تصریح کرد: جمهوری اسلامی نمی تواند از خون حاج قاسم بگذرد، به ویژه اینکه دشمن با وقاحت تمام این حرکت خودش را به عهده گرفته؛ جالب است در دنیا ترور و نقض حاکمیت یک کشور را مرتکب شده و بعد ژست می گیرند.

وزیر اطلاعات بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران سیلی کوچکی در عین الاسد زد اما سیلی اصلی و انتقام سخت جای خود محفوظ است و جمهوری اسلامی در زمان خود این انتقام سخت را خواهد گرفت و ترور شهید سلیمانی را بی پاسخ نمی گذارد.

وی هم‌چنین درباره پیگیری حقوقی ترور شهید محسن فخری زاده اظهار کرد: مطالعات و شناسایی های زیادی انجام شده و کار در حال انجام است و امیدواریم با دعای مردم و همت و هوشیاری سربازان امام زمان(عج) و همکاری دستگاه های مرتبط با موضوع، قاتلین را به دستگاه عدالت بسپاریم تا مجازات شوند.

علوی تصریح کرد: قاتلین و مباشرین در قتل شهید فخری زاده، جزو کوچک این اقدام تروریستی هستند و جزو اصلی، رژیم تبهکار و غاصب صهیونیستی است که حیات خود را در این حرکت های تروریستی و بزدلانه دنبال می کند.

وزیر اطلاعات گفت: رژیم صهیونیستی می داند با حرکت افرادی مانند شهید فخری زاده باید  نابودی نه چندان دور خود را پیش بینی کند و با ترور مرتکب جنایت و اشتباه بزرگی شد.

وی ادامه داد: ایران فخری زاده های بسیار و سردار سلیمانی های زیادی تربیت کرده و جای فخری زاده و سلیمانی با رفتن آنها خالی نمی شود و کسانی که در مکتب حاج قاسم و در کلاس فخری زاده پرورش یافته اند جای آنها را پر و راه شان را ادامه می دهند و این آرزو بر دل دشمنان می گذارند که راه این شهیدان ابتر بماند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید