زمان ورود واکسن ایرانی کرونا به بازار از زبان ربیعی

کدخبر: ۳۸۳۹۵۵
ربیعی با بیان اینکه ویروس انگلیسی به کشورهای همسایه ما شیوع پیدا کرده است، گفت: در تلاش هستیم مبادی خروجی و ورودی کشور را کنترل کنیم، چون ما تنوع قومی و منطقه ای زیادی در کشور داریم امکان جهش ویروس انگلیسی وجود دارد، بنابراین باید مراقب باشیم.
زمان ورود واکسن ایرانی کرونا به بازار از زبان ربیعی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، علی ربیعی، سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به صورت آنلاین برگزار شد،‌ در پاسخ به سوالی در خصوص واکسن کرونا با تاکید بر اینکه در مورد واکسن باید صدای واحد شنیده شود، گفت: از وزارت بهداشت در خواست کردیم جزییات خرید واکسن را در اختیار رسانه ها قرار دهد، نزدیک به ۱۷میلیون دوز خرید داشتیم و واکسن ایرانی هم  مراحل اولیه تولید مشترک را طی شده و وضعیت خوبی دارد و تا بهار شاهد ورود آن به بازار خواهیم بود.

 وی خاطرنشان کرد: ما در این زمینه عقب ماندگی  نداریم و با ورود رازی و پاستور در تولید واکسن می‌توانیم به بقیه کشورها  هم کمک کنیم.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری با بیان اینکه ویروس انگلیسی به کشورهای همسایه ما شیوع پیدا کرده است، گفت: در تلاش هستیم مبادی خروجی و ورودی کشور را کنترل کنیم، چون ما تنوع قومی و منطقه ای زیادی در کشور داریم امکان جهش ویروس انگلیسی وجود دارد، بنابراین باید مراقب باشیم.

 ربیعی اضافه کرد: درشرایطی که تخت های بیمارستان خالی شده و کادر درمان به مرخصی رفتند نباید خوشبین باشیم و باید این مراقبت حفظ شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید