آمریکا در این زمان دستور ترور سردار سلیمانی را صادر کرد

کدخبر: ۳۸۴۰۵۸
معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه می گوید؛ سردار قاآنی در کنار حاج‌قاسم بوده و از نقشه‌های راه و طرح‌ها و برنامه‌ها مطلع است و از تجربه دفاع مقدس و این مدت بیش از ۲۰ ساله برخوردار است.
آمریکا در این زمان دستور ترور سردار سلیمانی را صادر کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دفاع پرس،  سردار «محمدرضا فلاح‌زاده»، معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه اخیرا در گفتگویی در رسانه ملی به نکاتی جالب درباره سردار سلیمانی اشاره کرده است.

وی درباره اقدام آمریکایی ها در ترور سردار سلیمانی، گفت: حاج قاسم چندین مرحله تهدید شده بود و دقیقاً بعد از عملیات بوکمال آمریکایی‌ها رسماً اعلام کردند و به اسرائیل نایب خودشان در منطقه مجوز دادند که حاج قاسم را بزنید. بعد از آن هم یک مرحله دیگر دوباره تهدید به ترور کردند برنامه ریزی کردند تا حاج قاسم را در کرمان بزنند.

 فلاح‌زاده با بیان اینکه این تهدیدها از سال ۹۶ شروع شده بود و قبل از هم تهدید شده بود، تصریح کرد: یک مقطع که درگیر داعش بودیم، اگر هم بود، من اطلاع ندارم، اما دقیقا در سال ۹۶ رسماً اعلام شد که حاج قاسم را ترور می‌کنیم و بعد هم یک مرحله دیگر مطرح شد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه  با اشاره به اینکه ایشان معاون حاج قاسم و زمانی که حاج قاسم وارد نیروی قدس می‌شود، در کنار حاج قاسم تا آخر بوده است، اظهار داشت: ایشان در کنار حاج‌قاسم بوده و از نقشه‌های راه و طرح‌ها و برنامه‌ها مطلع است و از تجربه دفاع مقدس و این مدت بیش از ۲۰ ساله برخوردار است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس ضمن تاکید بر اینکه فرماندهان جبهه مقاومت همچون سید حسن نصرالله باهمان تیزبینی و دوراندیشی و اقتدار حضور دارند، تصریح کرد: فرماندهان جبهه فلسطین مثل حماس با آقای اسماعیل هنیه و زیاد نخاله و ابوطارق و آقای عبدالملک و بدرالدین حضور دارند و فرماندهان فاطمی و زینبی و حشدالشعبی و گروه‌های مقاومت حضور دارند.

وی تاکید کرد: سینه‌های فرماندهان جبهه‌های مقاومت از فرماندهان عالی رتبه تا سطوح بعدی پر از کینه شده است و این روشنگری تا اقشار پایین جامعه ایجاد شده و این‌ها هم حضور دارند و همان روش را ادامه می‌دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید