حکومت نظامی در واشنگتن/ معترضان وارد دفتر پلوسی شدند

کدخبر: ۳۸۴۲۴۸
در حالی که کنگره آمریکا برای تأیید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری این کشور تشکیل جلسه داده بود، هواداران معترض ترامپ با حمله به ساختمان کنگره وارد این نهاد قانونگذاری آمریکا شدند
حکومت نظامی در واشنگتن/ معترضان وارد دفتر پلوسی شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل انتخاب، هواداران معترض ترامپ با حمله به ساختمان کنگره وارد این نهاد قانونگذاری آمریکا شده‌اند. ساختمان کنگره آمریکا در پی تلاش‌های معترضان برای ورود به ساختمان تعطیل شد و «مایک پنس» را مخفیانه از ساختمان کنگره خارج کردند.

 شهردار واشنگتن دی سی به دلیل تظاهرات هواداران ترامپ دستور منع آمد و شد از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه به وقت محلی به بعد را صادر کرده است.

یک شاهد عینی اغتشاشات در واشنگتن اعلام کرد هواداران ترامپ با شکستن 4 لایه امنیتی و محافظان کنگره به داخل ساختمان نفوذ کردند.

برخی منابع اعلام کردند ترامپ از طرفداران خود خواست برای حمایت از نمایندگان جمهوری‌خواه و دادن جرات به آنها برای بازگرداندن دموکراسی به کشور، با هم به سمت کنگره حرکت کنند.

 معترضان وارد دفتر پلوسی شدند

همچنین، رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند معترضان وارد دفتر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شده‌اند. پلیس ساختمان مجلس نمایندگان را تخلیه کرده است.

اعتراض در امریکا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید