امارات و رژیم صهیونیستی رزمایش هوایی برگزار می‌کنند

کدخبر: ۳۸۶۲۷۷
روزنامه « معاریو » رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایش هوایی امارات و این رژیم در یونان خبر داد.
امارات و رژیم صهیونیستی رزمایش هوایی برگزار می‌کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، شبکه « المیادین » جمعه شب به نقل از این روزنامه رژیم صهیونیستی اضافه کرد: این رزمایش برای اولین بار  پس از توافق عادی سازی روابط ابوظبی و تل آویو، با مشارکت جنگنده‌های دو طرف به صورت آشکار و علنی در یونان برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در این رزمایش که زمان برگزاری آن اعلام نشده است، جنگنده های آمریکا، کانادا، اسپانیا، قبرس و اسلواکی نیز شرکت می کنند.

المیادین به نقل از « معاریو » اضافه کرد: در دوره‌های گذشته به دلیل حساسیت سیاسی و ترس امارات از انتقاد جهان عرب، این کشور بصورت واضح خواستار تفکیک وظایف خلبانان و جنگنده‌های خود در این رزمایش و بدون گفت‌وگو و گرفتن عکس با خلبانان [ رژیم ] اسرائیل بود اما این بار، بدون محدودیت این رزمایش را برگزار خواهد کرد.

این روزنامه رژیم صهیونیستی همچنین افزود که امارات با هواپیماهای F-۱۶  که یکی از پیشرفته ترین جنگنده در جهان است همراه با هواپیماهای سوخت رسان و جاسوسی در این رزمایش شرکت خواهد کرد.

امارات در اواسط سپتامبر گذشته تحت فشار دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا توافق عادی سازی مناسبات با رژیم صهیونیستی را امضا کرد که با اعتراض و موجی از مخالفت در داخل و مسلمانان مواجه شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید