تجمع خطرناکترین گروه افراطی مسلح در ایالت اورگن آمریکا

کدخبر: ۳۸۶۷۳۵
با نزدیک شدن به روز مراسم تحلیف جو بایدن، اعضای خطرناکترین گروه افراطی در ایالت اورگن آمریکا تجمع کردند.
تجمع خطرناکترین گروه افراطی مسلح در ایالت اورگن آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه از تجمع اعضاس گروه نژادپرست بوگالو (Boogaloo) در ایالت اورگن آمریکا خبر داد که همه آن‌ها مسلح هستند. آن‌ها تابلو‌هایی در دست دارند که روی آن‌ها جملات اهانت آمیز علیه جو بایدن نوشته شده است.

جنبش بوگالو، که به عنوان پسران بوگالو یا بوگی بوگو شناخته می‌شوند، یک جنبش راست افراطی شبه نظامی است. این گروه خشونت طلب مدعی است که در حال آماده شدن برای آغاز یک جنگ داخلی دوم در آمریکا هستند و این روند را «بوگالو» می‌نامند.

این گروه خطرناکترین گروه راست افراطی آمریکا و بدون رهبر مشخص هستند.

شرکت کنندگان عموماً خود را به عنوان یک شهروند آزادیخواه - شبه نظامی می‌خوانند و از طریق پایگاه اینترنتی عضوگیری می‌کنند. اعضای جنبش بوگالو، اغلب پیراهن هاوایی و نظامی می‌پوشند.

پیش از این اعلام شد گروهی از معترضان مسلح در نزدیکی ساختمان کنگره میشیگان تجمع کردند.

همچنین گروهی از معترضان حامی ترامپ صبح یکشنبه مقابل مجلس قانونگذاری ایالت یوتا جمع شدند. این معترضان مسلح بودند. آن‌ها دست‌نوشته‌هایی درباره عفو افشاگرانی، چون آسانژ و اسنودن به همراه داشتند.

حامیان ترامپ با شعارهایی، چون «رئیس جمهور ترامپ، متشکریم» و «رئیس جمهور ترامپ را نگه دارید.. پلوسی را استیضاح کنید او خطرناک است» مقابل مجلس قانونگذاری یوتا جمع شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید