قیمت واکسن کرونای ایرانی چقدر است؟

کدخبر: ۳۸۷۰۴۲
رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: به مردم این اطمینان می دهیم که واکسن ایرانی قوی تر، باکیفیت تر و با فراوانی بیشتر به زودی تولید و در اختیار مردم قرار می گیرد.
قیمت واکسن کرونای ایرانی چقدر است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمد مخبر روز سه شنبه در  آئین رونمایی از محصولات جدید حوزه مواد اولیه دارویی، مکمل ها و داروهای ایورمکتین (داروهای مربوط به قلب و عروق و صرع) درشهرک دارویی برکت استان البرز گفت: واکسنی که برخی کشورها تولید کردند دارای عارضه بوده، این در حالی است که واکسن تولیدی کشورمان هیچ گونه عارضه ای نداشته و حال تمام ۱۴ نفری که واکسن بر روی آنها تست شده مساعد است.

وی اضافه کرد: واکسن ویروس کرونا پس از تولید انبوه بخش قابل توجهی از آن برای استفاده محرومان به صورت رایگان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار می گیرد.

مخبر با بیان اینکه رسیدن به تولید انبوه مساله اصلی ما است گفت: واکسن تولیدی را زیر قیمت خارجی آن در اختیار مردم قرار خواهیم داد و کشور در این بخش خودکفا خواهد شد.

وی با اشاره به سخنان وزیر بهداشت ودرمان مبنی اینکه ایران اسلامی در زمینه درمان کووید ۱۹ محتاج هیچ کشوری نشد، افزود: نه تنها در تولید داخلی توانستیم بخش زیادی از نیاز کشورمان را تامین کنیم بلکه به ظرفیت صادرات نیز رسیدیم.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خاطر نشان کرد: رویکرد ستاد اقتصادی نبوده و بخش قابل توجهی از تولیدات از جمله دارویی که امروز شاهد رونمایی از آن بودیم در اختیار وزارت بهداشت برای استفاده رایگان افراد به خصوص محرومان قرار گرفته و می گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید