نظر بازیگر سرشناس درباره واکسن ایرانی کرونا

کدخبر: ۳۸۷۸۳۹
بازیگر سریال «نون.خ» گفت: چرا واکسن ایرانی کرونا را نزنم؟ این کار حمایت از تولید ملی است، ما ایرانی هستیم و باید از آن حمایت کنیم.
نظر بازیگر سرشناس درباره واکسن ایرانی کرونا

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از میزان، سیروس میمنت درباره فصل سوم سریال «نون.خ» گفت: فصل اول و دوم سریال «نون.خ» در نوع خود عالی بودند اما مطمئن باشید که فصل سوم سریال چند پله بالاتر از دو فصل اول این سریال ساخته شده است. 

میمنت همکاری با سعید آقاخانی را اینگونه توصیف کرد: همکاری با سعید آقاخانی سخت اما دلچسب است، آقاخانی به دقت بر تک تک دقایق اثر نظارت دارد و میخواهد بهترین کار برای مردم آماده شود. 

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به وجود کرونا در داستان سریال «نون.خ» اضافه کرد: ما این فصل همچون فصل‌های پیشین کاملا به روز پیش می رویم و کرونا هم بخشی از آن خواهد بود، علاوه بر آن حتی یکی از شخصیت های داستان به کرونا مبتلا می شود. 

وی درباره نقش خود در فصل سوم «نون.خ» اضافه کرد: نقش من ادامه دهنده فصل اول و دوم است، اما کنش‌های دراماتیک خاص خود را دارد، نقشم در این فصل را حتی از فصل های پیشین بیشتر دوست دارم، آنچه برای من جذاب است کلیت اثر است و خوشحالم که این کاراکتر هم بخشی از داستان کلی است، بخشی که خدا را شکر مورد رضایت مردم واقع شده است. 

وی درباره ساخت آثار سریالی، با پرداختن به اقوام ایرانی اضافه کرد: قبل از «نون.خ» و «پایتخت» هم سریالهایی با موضوع اقوام مختلف کشور ساخته شده اما به نظرم هنوز هم جا دارد که ما به اقلیم های مختلف بپردازیم. موفقیت دو سریال «نون.خ» و «پایتخت» به این دلیل است که پرداختن به آن مناطق به درستی و دقت صورت گرفته است. اتفاقی که طی سالهای سال همچنان می تواند الگویی برای ساخت آثار سریال باشد.

این بازیگر پیشکسوت درباره بحث‌های صورت گرفته در قبال واکسن ایرانی و خارجی افزود: در ابتدا بگویم به شخصه امیدوارم که بیماری کرونا در سال آینده به طور کامل از بین برود. خدا را شکر روز به روز آمار کرونا کم شده و به امید خدا ایران جزو اولین کشورهایی است که کرونا از آن خارج می شود. 

وی در همین رابطه تصریح کرد: چرا واکسن ایرانی کرونا را نزنم؟ این کار حمایت از تولید ملی است، ما ایرانی هستیم و باید از آن حمایت کنیم، اما حواسمان باشد تولید ملی فقط واکسن نیست و ما باید در تمامی مباحث همچون پوشاک و غیره هم حامی تولید ملی باشیم. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید