سازمان ملل: اسرائیل ظرف 2 هفته 24 منزل متعلق به فلسطینی‌ها را تخریب کرد

کدخبر: ۳۸۸۲۳۷
دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل در گزارش جدید خود اعلام کرد که مقامات رژیم اشغالگر ۲۴ ساختمان متعلق به فلسطینی‌ها را در بخش‌های مختلف منطقه موسوم به (ج) تخریب کردند.
سازمان ملل: اسرائیل ظرف 2 هفته 24 منزل متعلق به فلسطینی‌ها را تخریب کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  فارس، دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل(اوچا) در گزارش جدید خود اعلام کرد که مقامات رژیم اشغالگر ۲۴ ساختمان متعلق به فلسطینی‌ها را در بخش‌های مختلف منطقه موسوم به (ج) تخریب کردند.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، اوچا آورده است که رژیم صهیونیستی طی دو هفته اخیر ۲۴ منزل مسکونی فلسطینی‌ها را به بهانه نداشتن مجوز ساخت تخریب کرده که این امر منجر به آوارگی ۳۴ شهروند فلسطینی و آسیب رسیدن به ۷۰ نفر دیگر شده است.

در این گزارش آمده است: «10 باب از این ساختمان‌های مورد هدف رژیم صهیونیستی در شهرک بیت اکسا در قدس اشغالی واقع شده که به آوارگی ۲۷ نفر منجر شد و نیمی از آنها کودک هستند و چهار باب از این ساختمان‌ها به عنوان کمک‌های بشردوستانه به فلسطینی‌ها ارائه شده بود.»

بر اساس این گزارش بین المللی، یک ساختمان قدیمی متعلق به یک خانواده هفت نفره در منطقه خربه فراسین در شهر جنین نیز توسط مسئولین رژیم صهیونیستی و به بهانه اینکه در یک منطقه باستانی واقع شده است، تخریب شد. یک مدرسه نیز که اخیرا در منطقه «ام قصه» در شهر الخلیل بنا شده بود نیز به تازگی دستور تخریب آن ظرف ۹۶ ساعت آینده صادر شده است.

رژیم صهیونیستی همچنین ظرف دو ماه اخیر یک هزار و ۳۷۰ اصله درخت متعلق به فلسطینی‌ها را قطع و 237 راس دام را نیز به بهانه اینکه در منطقه حفاظت شده به چرا برده شدند مصادره کرد.

در این گزارش آمده است: مقامات اسرائیل در سال ۲۰۲۰ هم چهار هزار و ۱۶۴ اصله درخت متعلق به فلسطینی‌ها را قطع کردند.

طی دو ماه گذشته نیز ۷۹ فلسطینی از جمله ۱۴ کودک در درگیری نظامیان اشغالگر با فلسطینی ها در مناطق مختلف کرانه باختری زخمی شدند.۱۵۷ فلسطینی نیز از مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت شدند که ۳۳ نفر آنها از اهالی استان قدس بودند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید