دختر شیرازی یکی از زیباترین دختران جهان + عکس

کدخبر: ۳۸۹۴۴۸
اقتصادنیوز : شبکه آمریکایی سی.ان.ان در سایت خود با انتشار عکسی از یک دختر شیرازی با لباس محلی را که در مسجد نصیرالملک، به عنوان زیباترین دختران جهان معرفی کرد.
دختر شیرازی یکی از زیباترین دختران جهان + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک ،یادم میاد خانم معلم درس ادبیات سال سوم راهنمایی مون وقتی داشت یکی از شعرهای زیبای حافظ رو میخوند رسید به جایی که از زیبایی چشم و ظاهر معشوق میگفت، همون جا شعر رو نگه داشت و شروع کرد به صحبت درباره زیبایی زنان ایرانی بخصوص زنان شیرازی، بعدها با دیدن تصویر یکی از دختران زیبای سرزمینم یاد صحبت های معلم ادبیاتمون افتادم و متوجه شدم منظورش دقیقا چی بود.

این تصاویر که  مشاهده می کنید متعلق به آلبوم عکس یکی از عکاسان اروپایی است که از دختر نوجوان شیرازی با لباس محلی خاص و زیبایی که دارد در مسجد نصیرالملک گرفته بود و شبکه سی ان ان با انتشار آن توجهات را بیشتر به این تصویر جلب کرد. طبق گزارشات عکسهای این دختر در میان تصاویر 17 دختر زیبای دیگر از سرتاسر جهان ثبت و توسط عکاس منتشر شده بود.

دختر زیبا شیرازی

" میهائلا نوروک " یک عکاس خلاق از رومانی، سالها پیش شغل خود را ترک کرد و زندگی جدیدی را آغاز کرد. او تصمیم گرفت که به جهان سفر کند، و صدها عکس از زنان در محیط روزمره خود بگیرد و زیبایی چهره ی این موجودات مهربان را به تصویر بکشد.

دختر زیبا ایرانی

دختر شیرازی

قطعا با دیدن تصاویر این دختر شیرازی میگویید او تنها دختر زیبای شیراز و ایران نیست، بله درست است چشمان زیبا در این سرزمین بسیارند که با زیبایی درون جلوه خاص تری به خود میگیرند. نمیتوان به جرات گفت این دختر زیباترین است اما زیبایی چشمان او در نوع خود زیبایی خاصی دارد پس ما آن را به عنوان زیباترین دختر ایران که نه بلکه به عنوان یکی از دختران زیبای ایران زمین معرفی می کنیم. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید