معرفی 3 ابزار بسیار کاربردی در اینترنت

کدخبر: ۳۸۹۵۱۷
شاید برای شما نیز پیش بیاید که بخواهید یک محاسبه طولانی در مورد کاری را انجام دهید و زمان و حوصله کافی برای انجام آن را نداشته باشید.
معرفی 3 ابزار بسیار کاربردی در اینترنت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، شاید برای شما نیز پیش بیاید که بخواهید یک محاسبه طولانی در مورد کاری را انجام دهید و زمان و حوصله کافی برای انجام آن را نداشته باشید.

در مطلب زیر می خواهیم به شما 3 ابزار کاربردی در اینترنت را که شاید روزانه با آن سروکار داشته باشید را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

اینترنت

تبدیل تاریخ

یکی از ابزارهای کاربردی و بسیار پر تکرار در اینترنت، تبدیل تاریخ از شمسی به میلادی و قمری و یا برعکس می باشد.

در این ابزار کافیست شما با انتخاب نوع تبدیل، تاریخ را به شمسی، میلادی و یا حتی قمری انتخاب و بر روی دکمه محاسبه کلیک کنید تا تاریخ ها برای شما به صورت کاملا دقیق نمایش داده شود.

از کاربردهای این ابزار می توان به محاسبه تاریخ برای انواع فرم های ثبت نامی مانند پاسپورت، فرم های اینترنتی و ... اشاره کرد.

محاسبه شاخص توده بدن یا BMI

محاسبه BMI یا شاخص توده بدن نیز جزو ابزارهای پرکاربرد در حوزه اینترنت بوده و روزانه افراد بسیاری برای محاسبه این عدد از این ابزار استفاده می کنند. به نحوی که اعداد بدست آمده می توان به شما در بدست آوردن میزان چاغی یا لاغری بدن کمک کند.

حال توضیح مختصری در مورد شاخص توده بدن ارائه می کنیم.

شاخص توده بدنی (BMI) اندازه گیری چربی بدن بر اساس وزن و قد افراد است و برای اکثر مردان و زنان بالغ بالاتر از ۲۰ سال کاربرد دارد.

برای کودکان بالای دو سال،BMI  نسبی بهترین روش ارزیابی چربی بدن است.

BMI، چربی بدن را به طور دقیق اندازه گیری نمی کند.

با این حال، تحقیقات نشان می دهد که شاخص توده بدنی با روش های اندازه گیری دقیق چربی بدن مانند سنجش وزن زیر آب و سنجش تراکم استخوان (DXA) شباهت زیادی دارد و یک جایگزین ارزان و آسان برای آن ها است.

محاسبه کمیسیون املاک

هنگام رهن و اجاره منزل خود، چه مبلغی را باید به مشاورین املاک باید پرداخت کنید ؟ این سوالیست که شاید در زمان رهن و اجاره منزل خود پرسیده اید !

یکی از پرمحاسبه ترین امور در مورد مشاورین املاک، محاسبه کمیسیون رهن و اجاره می باشد. متاسفانه بعضی از مشاورین املاک با توجه به عدم شناخت کافی مراجعین، مبالغ خارج از عرفی را عنوان می کنند که این ابزار محاسباتی می تواند به شما در محاسبه دقیق آن کمک بسیاری کند.

در صورت دریافت مبلغ بیش از مبلغ محاسباتی، می توانید با مراجعه به اتحادیه مشاورین املاک، شکایت و مبلغ اضافی را به صورت کامل دریافت نمایید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید