جزئیات فرود پرواز ترکیش در فرودگاه امام

کدخبر: ۳۸۹۵۵۱
راهبر امور هوانوردی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با بیان اینکه وضعیت پروازها در فرودگاه امام خمینی (ره) عادی است، گفت: از شب گذشته تاکنون بیش از ٧ پرواز از استانبول وارد فرودگاه امام خمینی شده است.
جزئیات فرود پرواز ترکیش در فرودگاه امام

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، علی رضا مجذوبی اظهار داشت: از شب گذشته تاکنون بیش از ٧ پرواز از استانبول وارد فرودگاه امام خمینی شده است 

وی ادامه داد: پروازهای دوحه، کابل، کوالامپور، نجف، کلن، فرانکفورت، میلان و دهلی نیز از جمله پروازهای ورودی به شهر فرودگاهی امام خمینی از ساعت یک بامداد امروز تا ٥ صبح بوده است.

مجذوبی درباره پرواز شب گذشته هواپیمایی ترکیش ایرلاینز نیز گفت: پرواز شماره ٨٧٤ هواپیمایی ترکیش قرار بود ساعت ۱۵ دقیقه بامداد در فرودگاه امام خمینی فرود آید اما به دلیل شرایط نامناسب جوی( وجود ابرهای CB) ، خلبان هواپیما تصمیم به حرکت به سمت فرودگاه جایگزین در باکو گرفت و به سمت آنجا پرواز کرد. 

وی ادامه داد: این پرواز پس از مساعد شدن اوضاع جوی و انجام سوختگیری، مجددا به سمت فرودگاه امام خمینی حرکت کرد و ساعت ۴:۳۲ صبح در شهر فرودگاهی امام خمینی فرود آمد. 

به گفته وی پیش از فرود این هواپیما، پرواز شماره ۷۶۸۸ ترکیش ایر لاین نیز ساعت ۲ و ۲۴ دقیقه بامداد شنبه به سلامت در فرودگاه امام خمینی (ره ) تهران به زمین نشست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید