پایتخت بارانی می‌شود

کدخبر: ۳۹۰۰۶۵
معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز جمعه ۱۷ بهمن در استان‌های غربی کشور و استان های واقع در دامنه زاگرس مرکزی و دامنه جنوبی البرز مرکزی، برف و باران خواهیم داشت. پیش‌بینی می‌شود بارش باران در پایتخت داشته باشیم.
پایتخت بارانی می‌شود

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: از روز آینده ۱۴ بهمن تا پنج شنبه ۱۶ بهمن در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا را داریم.

وی با بیان اینکه تا پنجشنبه جوی آرام در اغلب مناطق کشور حاکم است، گفت: امروز و فردا مرکز و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: بعد از ظهر پنج شنبه سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور می‌شود و از اواخر وقت بارش در چندین استان غربی کشور خواهیم داشت.

اصغری افزود: روز جمعه ۱۷ بهمن در استان‌های واقع در غرب کشور، استان‌های واقع در دامنه زاگرس مرکزی و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی، همچنین برخی نقاط شمال غرب، بارش باران و برف و وزش باد خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در این مدت در مناطق گرمسیر غرب کشور همراه با وزش باد شدید موقت و گاهی رعد و برق، بارش داریم و در نواحی سردسیر و مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: فعالیت این سامانه بارشی روز شنبه ۱۸ بهمن تشدید می‌شود و گستره آن جنوب غرب و برخی نقاط مرکز کشور و سواحل خزر را در بر می‌گیرد ،همچنین در استان‌های واقع در دامنه های البرز نیز بارش خواهیم داشت.

اصغری در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران روز آینده صاف در برخی ساعات همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۵ و دو درجه خواهد بود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود از اواسط وقت در روز جمعه ۱۷ بهمن بارش باران در پایتخت داشته باشیم.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای هشت درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

اصغری تصریح کرد: روز آینده در ۱۵ استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید