خط و نشان الیاس نادران برای حسن روحانی؛ استیضاحت می کنیم

کدخبر: ۳۹۰۲۵۹
رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: تمایل دولت این است که مصوبه کمیسیون تلفیق درباره بودجه ۱۴۰۰ رد شود و دولت از مصوبه ما عصبانی است چرا که ما اصلاحات اساسی انجام دادیم.
خط و نشان الیاس نادران برای حسن روحانی؛ استیضاحت می کنیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  مهر، الیاس نادران در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: محمدباقر نوبخت در جلسه کمیسیون تلفیق حضوری یافت و ما را متهم به لیبرال بودن کرد اما اعضای کمیسیون تلفیق هوشمندی به خرج دادند و لایحه را اصلاح کردند و تحت این جوسازی ها قرار نگرفتند.

وی بیان کرد: ما در کمیسیون تلفیق آمادگی داریم که هر اصلاحی را که مجلس صلاح بداند انجام دهیم و تمایل دولت این است که مصوبه کمیسیون تلفیق درباره بودجه ۱۴۰۰ رد شود و دولت از مصوبه ما عصبانی است چرا که ما اصلاحات اساسی انجام دادیم.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه در واکنس به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه اگر تغییرات در بودجه زیاد باشد آن را اجرایی نمی کند، گفت: مجلس در راس امور است و اگر دولت لایحه بودجه را اجرا نکند بنده اولین کسی هستم که روحانی را استیضاح می کنم. نمایندگان بدانید که رد مصوبه کمیسیون تلفیق، عروسی دولت است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید