آخرین آمار قربانیان کرونا/ شناسایی ۷۰۴۰ بیمار جدید

کدخبر: ۳۹۰۷۲۸
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۲۵۶ نفر رسید.
آخرین آمار قربانیان کرونا/ شناسایی ۷۰۴۰ بیمار جدید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سیما سادات لاری  گفت:  از دیروز تا امروز (۱۶ بهمن ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۰۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۹۰ نفر از آنان بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۴۵ هزار و ۳۲۶ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۲۵۶ نفر رسید.

به گفته لاری، خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۲۳۵ هزار و ۵۸۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی افزود:  ۳۸۲۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

لاری با بیان اینکه تاکنون ۹ میلیون و ۵۰۴ هزار و ۹۳۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، گفت:  بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: شهرستان های نارنجی در استان های شمال و شامل آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران و صومعه سرا، رودسر و لاهیجان در گیلان می‌شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید