برف و باران در جاده های 13 استان

کدخبر: ۳۹۰۹۳۰
اقتصادنیوز :‌مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب، از ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده پلور و ترافیک نیمه سنگین مسیر شمال به جنوب هراز محدود مبارک آباد خبر داد.
برف و باران در جاده های 13 استان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، علی اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

 * ثبت بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 17 تا 18 در شبانه‌روز گذشته‌

وی اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2297 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل 1.3 درصد کاهش نشان می‌دهد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 15.1 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

* 11 جاده مسدود داریم

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر محور گنج نامه-تویسرکان، جاده محور فرعی شمشک-دیزین، محور وازک-بلده در مازندران و جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

آشوری بیان کرد: همچنین محور رامیان-اولنگ-شاهرود، شهداد-نهبندان، جاده پونل-خلخال، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110 و محور سروآباد-پاوه به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

* برف و باران در محور چالوس، هراز و آزادراه تهران – شمال

وی تصریح کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب محدوده های خوشبختی، پورکان و سرودار هستیم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده پلور از ترافیک نیمه سنگین مسیر شمال به جنوب هراز محدود مبارک آباد خبر داد.

آشوری از تردد روان در محور فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت خبر داد.

وی گفت: در محورهای چالوس و هراز و آزادراه تهران – شمال بارش برف و باران گزارش شده است و در محور فیروزکوه  بارش باران داریم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا امامزاده طاهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس از ترافیک سنگین در محور فشم - تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک و محدوده گردنه قوچک خبر داد.

آشوری از  بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، تهران، البرز، زنجان، قزوین، لرستان، همدان، کردستان و مازندران خبر داد.

وی از بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام و کرمانشاه خبر داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید