مسیر اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران اعلام شد

کدخبر: ۳۹۱۱۸۷
مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مسیر اصلی از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان آزادی ویژه موتورسواران خواهند بود و خیابان‌های شهید آیت‌الله سعیدی و محمدعلی جناح به سوی میدان آزادی ویژه حرکت خودرویی است.
مسیر اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران اعلام شد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در جلسه هماهنگی مسیرهای حرکت خودرویی و موتوری برای راه‌پیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تهران در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، اظهار کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن به عنوان یکی از اعیاد حقیقی ملت ایران است که باید به نحو ممکن مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: امسال در حالی یوم‌الله ۲۲ بهمن را گرامی می‌داریم که انقلاب اسلامی قدرتمندتر از همیشه در حال پیشرفت بوده و بسیاری از شعارهای انقلاب تحقق پیدا کرده است.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: اگر چه مردم عزیز و صبور ما از برخی ناملایماتی‌ها به ویژه در حوزه اقتصادی رنج می‌برند، اما از انقلاب و دستاوردهای آن با تمام وجود پاسداری می‌کنند.

حجت الاسلام محمودی با توجه به شرایط کرونایی موجود و لزوم رعایت بهداشت طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، حرکت موتوری و خودرویی جایگزین راه‌پیمایی هر ساله مردم تهران و شهرستان‌های استان شده است.

وی یادآور شد: مسیر اصلی از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان آزادی ویژه موتورسواران خواهند بود و خیابان‌های شهید آیت‌الله سعیدی و محمدعلی جناح به سوی میدان آزادی ویژه حرکت خودرویی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: ضمن حرکت خودرویی و موتوری در مسیرهای ۱۲ گانه که هر ساله به عنوان مبادی راه‌پیمایی ۲۲ بهمن اعلام می‌شد، امسال به خاطر حرکت خودرویی و موتوری از سایر مساجد و پایگاه‌های بسیج در سطح شهر تهران حرکت خودرویی و موتوری به سوی مسیرهای اصلی انجام خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی ضمن تشکر از تمامی دستگاه‌ها و همکاران مراسم انقلاب، عنوان کرد: سپاه و بسیج هدایت حرکت موتوری به سمت مسیرهای اصلی را بر عهده خواهد داشت و نیروی انتظامی و راهور نیز برای هدایت به مسیرهای اصلی اطلاع‌رسانی و همراهی لازم را خواهند کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید