بحرین ۲ عملیات تروریستی را خنثی کرد

کدخبر: ۳۹۱۱۹۳
وزارت کشور بحرین اظهار کرد، در راستای تلاش‌ها برای حفظ امنیت نیروهای امنیتی با همکاری سازمان اطلاعات ملی توانستند دو عملیات تروریستی که دو دستگاه خودپرداز یکی از بانک‌های دولتی را در دو منطقه النعیم وجدحفص در منامه هدف قرار داده بودند، ناکام بگذارند.
بحرین ۲ عملیات تروریستی را خنثی کرد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، وزارت کشور بحرین اعلام کرد، تیم‌های خنثی کننده مواد منفجره دو بمب را خنثی کردند. این دو بمب برای اهداف تروریستی در دو زمان مختلف در دو نقطه طی صبح روز چهارشنبه کار گذاشته بودند.

العین الاخباریه گزارش داد، در بیانیه وزارت کشور بحرین آمده است: این دو نقطه ایمن شده و کادر صحنه جرم و تیم آزمایشگاه کیفری و طرف‌های مربوطه به بررسی پرداخته و مدارک مادی را جمع آوری کردند. این عملیات منجر به بازداشت مظنونان این دو حادثه تروریستی شد در حالی‌که همچنان تحقیق و بررسی ادامه دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: تحقیقات اولیه نشان دادند دو عملیات قرار بود با تقسیم نقش‌ها بین افراد بازداشت شده انجام گیرد و برای این عملیات طرح‌ریزی و توطئه چینی صورت گرفته بود. اداره عمومی تحقیقات کیفری تدابیر قانونی مقرر جهت ارجاع افراد بازداشت شده به دادستانی کل را لحاظ کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید