برای خرید آپارتمان در حوالی میدان امام حسین چقدر باید هزینه کرد؟

کدخبر: ۲۵۲۸۳۰
اقتصادنیوز؛ میدان امام حسین از میدان‌های مرکزی تهران است. این میدان از سمت غرب به خیابان انقلاب و از سمت شرق به خیابان دماوند و از سمت جنوب به خیابان 17 شهریور متصل است.
برای خرید آپارتمان در حوالی میدان امام حسین چقدر باید هزینه کرد؟

به گزارش اقتصادنیوز، گروه بنگاه‌ها؛ 

خیابان انقلاب و خیابان دماوند از طریق زیرگذر ماشین رو به هم وصل می‌شوند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به آگهی‌های خرید آپارتمان در امام حسین در سایت دیوار و بررسی نرخ مسکن در این محدوده شهر.

محله امام حسین بر طبق تقسیمات شهری شهرداری تهران، محدوده مثلثی شکل میان خیابان مدنی، بزرگراه امام علی و خیابان دماوند تعریف شده است. اما برخی از آگهی‌های خرید آپارتمان در امام حسین مربوط به خانه‌هایی است که در حوالی میدان و در واقع در محله‌های هم‌جوار امام حسین واقع شده‌اند که به بررسی مواردی از آنها خواهیم پرداخت.

17 شهریور

در ابتدا باید گفت اکثر آپارتمان‌هایی که در این محله به فروش گذاشته شده‌اند زیر 100 متر هستند. آپارتمان 47 متری 16 ساله در خیابان 17 شهریور، 235 میلیون تومان ارزشگذاری شده است. این واحد انباری و بالکن دارد اما با اینکه در طبقه جهارم واقع شده آسانسور ندارد. پیاده‌راه 17 شهریور راسته‌ای تجاری است که پر از مغازه‌های محلی است و از میدان امام حسین آغاز شده و تا میدان شهدا ادامه می یابد. میدانی که هم سینما دارد و هم ایستگاه مترو. تردد خودرو از میدان امام حسین تا تقاطع خیابان صفا ممنوع و ازاین نقطه تا میدان شهدا بلا مانع است. واحد 145 متری دیگر هم به قیمت 798 میلیون تومان در این خیابان آگهی شده که 5 سال قدمت، سه اتاق خواب، آسانسور، پارکینگ، انباری، کابینت ام دی اف و کف سرامیک دارد.

مازندران

از دیگر گزینه‌های خرید آپارتمان در امام حسین، واحدهای آگهی شده در خیابان مازندران است. خیابانی که به میدان امام حسین می‌رسد و مرکزی ترین بورس مبلمان تهران به حساب می‌آید. در ابتدای خیابان مازندران و در نزدیکی میدان، واحد 51 متری ساخت سال 89، خوش نقشه، با پارکینگ، کف سرامیک و کابینت MDF، 350 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خیابان پر از مغازه‌های مختلف است و از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آنها پیدا می‌شود.

دماوند

خیابان دماوند از طولانی‌ترین و عریض‌ترین خیابان‌های تهران است و از پارک جنگلی سرخه‌حصار شروع می‌شود و با گذر از تقاطع‌ها و میدان‌های متعدد در انتها به میدان امام حسین می‌رسد. در حوالی میدان و در این خیابان، آپارتمان 63 متری یک خوابه و واقع در طبقه هم‌کف، 233 میلیون تومان آگهی شده است. خیابان انقلاب و خیابان دماوند از طریق زیرگذر ماشین‌رو میدان به هم متصل هستند و مغازه‌های میدان امام حسین تا ابتدای خیابان دماوند هم امتداد پیدا می‌کنند.

محدوده محله امام حسین

خیابان مدنی در حد فاصل بین میدان امام حسین و میدان رسالت امتداد پیدا می‌کند و بخش ابتدایی آن تا بزرگراه امام علی در محله امام حسین واقع شده است. در ابتدای خیابان مدنی، آپارتمان 60 متری، دوخوابه و 10 ساله 330 میلیون تومان آگهی شده است. به طور میانگین خرید آپارتمان در امام حسین، حول و حوش متری 5 تا 6 میلیون تومان هزینه می‌برد. البته برای واحدهای نوساز و با امکانات در مواردی به بیش از 7 میلیون تومان هم رسیده است.

 

منبع : ویرلن

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید