با ۶۰ میلیون تومان صاحب خودروی شاسی‎بلند شوید

کدخبر: ۲۷۱۵۴۳
معمولاً پیدا کردن یک خودروی شاسی‌بلند در بازار ممکن است شمارا به هزینه‎های بالایی مجبور کند و ناچار به پرداخت ۵۰۰ یا ۶۰۰ میلیون تومان شوید. در طرف مقابل می‌توانید در بازار خریدوفروش پاژن بگردید و یک ماشین سرحال و مناسب با قیمتی حول‌وحوش ۶۰ میلیون تومان پیدا کنید.
با ۶۰ میلیون تومان صاحب خودروی شاسی‎بلند شوید

 با توجه به محدوده قیمتی ما، بهترین شاسی بلندها همان پاترول و پاژن هستند. در ادامه می‌خواهیم به قیمت پاژن در سایت دیوار استناد کنیم و ببینیم که با ۶۰ میلیون تومان می‌توانیم صاحب خودروی شاسی بلند شویم یا خیر؟!

 معرفی پاژن به عنوان یک خودروی شاسی‎بلند

 شاید بهتر باشد در ابتدا به معرفی مشخصات خودروی پاژن به‌عنوان یک خودروی شاسی‌بلند بپردازیم تا دلیل انتخاب آن را بهتر درک کنید. پاژن ازجمله خودروهای قوی با دیفرانسیل قدرتمند و محکم است که در رده خودروهای شاسی‌بلند قرار می‌گیرد و از آن برای مسیرهای سخت و صعب‌العبور استفاده می‌شود. در این خودرو یک موتور سه لیتری باقدرت ۱۶۱ اسب بخار در ۵۲۰۰ و نهایت گشتاور ۲۴۵ نیوتون متر در ۲۵۰۰ دور در دقیقه استفاده‌شده است.

پاژن2

 قدرت موتور پاژن و همچنین استفاده از یک  گیربکس پنج سرعته دستی باعث شده که انعطاف و عملکرد نسبتاً خوبی برای آن در نظر گرفته شود و یکی از خودروهای بادوام در بازار شناخته شود. بنابراین به سراغ خودروی پاژن به عنوان یک خودروی شاسی‎بلند می‌رویم و ببینیم که چه نمونه‌هایی از آن در دسترس است.

 نمونه اول با قیمت ۶۰ میلیون تومان

 این نمونه از نوع  پاژن چهار درب به رنگ بژ است که ظاهر آن نشان می‌دهد این خودرو قابلیت استفاده به‌عنوان یک ماشین برای چند سال را دارد. در یک آگهی مشخص‌شده که سال ساخت این خودروی شاسی‌بلند ۱۳۸۳ است و ازلحاظ مکانیکی و فنی نقص خاصی ندارد. تصاویر نشان داده‌شده از این محصول مشخص می‌کند که لاستیک‌ها و رینگ آن کاملاً نو بوده و اخیراً تعویض شدند. در دیگر مشخصات این خودرو به وجود بیمه کامل برای آن اشاره‌شده و همچنین موتور سالم آن را مورد تأکید قرار داده است.

 اگر به تصاویر نشان داده‌شده از قسمت فرمان و یا حتی از قسمت صندلی‌های سرنشین این خودرو نگاه کنید متوجه خواهید شد که پرداخت ۶۰ میلیون تومان برای قیمت پاژن در سایت دیوار منطقی بوده و می‌توان آن را به‌عنوان یکی از گزینه‌های خرید قرارداد.

نمونه دوم با قیمت ۳۲ میلیون تومان

یکی دیگر از شاسی بلندهای موجود در قسمت خریدوفروش پاژن مربوط به یک پاژن سفید یا کرم‌رنگ است که سال ساخت آن ۱۳۸۹ است. این خودرو که از برند لندرور ااست نزدیک به ۱۰۰ هزار کیلومتر کارکرده و ظاهر آن گویای کارکرد این خودرو است. در تصویر نشان داده‌شده از این پروژه مشخص است که لاستیک‌های آن طول عمر بالایی ندارند اما درهرصورت بدنه آن رنگ نشده است. کسانی که به دنبال پرداخت هزینه زیاد برای یک خودرو پاژن نیستند، می‌توانند این گزینه را انتخاب کنند. فروشنده این محصول ویژگی فنی آن را سالم عنوان کرده است، اما حتماً در جریان خریدوفروش پاژن توجه داشته باشید که باید وضعیت موتور آن را به‌دقت بررسی کنید.

نمونه سوم با قیمت ۴۸ میلیون تومان

قیمت پاژن در سایت دیوار بسیار متنوع است و کسانی که به فکر خرید پاژن هستند می‌توانند گزینه‌های متعددی پیدا کنند. در نمونه سوم که می‌توان آن را یک خودروی شاسی‌بلند سرحال معرفی کرد یک نمونه پاژن سانتانا مربوط به سال ۱۳۷۶ به رنگ مشکی گذاشته‌شده است. این خودروی پاژن ۲۴۰ هزار کیلومتر کارکرده و مربوط به شهر تهران است. فروشنده برای توصیف این خودرو به مشخصاتی مانند سلامت موتور آن، نداشتن روغن‌ریزی، گیربکس ۶ دنده، اتاق بدون صدا و تودوزی چرم حرفه‌ای اشاره‌کرده است. برای کسانی که در جریان خریدوفروش پاژن هستند این گزینه می‌تواند انتخاب خوبی باشد و مطمئناً از پرداخت قیمت آن پشیمان نخواهند شد.

منبع : ویرلن

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید