قیمت سکه امروز یکشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ | پیشروی سکه به سوی مرز حساس

کدخبر: ۳۲۷۴۲۱
اقتصادنیوز: بازار طلا پس از افت قیمت در انتهای هفته گذشته و سقوط شدید در روز شنبه هفته جاریُ امروز یکشنبه ۱۱ اسفندماه شاهد رشد قیمت بود. سکه طرح جدید از محدوده ۵.۶ میلیون تومانی به سمت مرز حساس ۶ میلیون تومانی حرکت کرد اما در محدوده۵.۹ میلیون تومانی متوقف شد. مثقال طلا نیز از حدود ۲.۵ میلیون تومان به حدود ۲.۶ میلیون تومان افزایش یافت.
قیمت سکه امروز یکشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ | پیشروی سکه به سوی مرز حساس

به گزارش اقتصادنیوز، در هفته گذشته قیمت سکه همگام با قیمت طلا روند افزایشی در پیش گرفته بود، اما در روز پنجشنبه و روز گذشته -شنبه- بازار طلا افت قیمت را شاهد بود. اما امروز برخلاف دو روز کاری اخیر بازار بار دیگر روی مدار صعودی با شیب تند حرکت کرد.

در بازار طلا، قیمت سکه طرح جدید با قیمت 5 میلیون و 950 هزار تومان تومان ثبت شد و سکه طرح قدیم 5 میلیون 860 هزارتومان قیمت خورد. قیمت نیم‌سکه 2 میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ربع‌سکه یک میلیون و 770 هزار تومان شد. سکه گرمی هم با قیمت 960 هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸ عیار، آبشده و اونس جهانی

همچنین مثقال طلای آبشده (17 عیار) در بازار داخلی با نرخ 2 میلیون و 600 هزار تومان قیمت‌گذاری شد.  قیمت طلا  عصر امروز و در لحظه تنظیم گزارش با کاهش نسبت به صبح امروز به مبلغ 600 هزار تومان رسید.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی 

 قیمت دلار امروز برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار که روز قبل  تا ۱۴,۸۹۸ (چهارده هزار و هشتصد و نود و هشت ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ مصادف با ۰۱ مارچ ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۹۶ درصدی به ۱۵,۰۴۳ (پانزده هزار و چهل و سه ) تومان رسید.

همچنین  قیمت یورو امروز با افزایش ۰.۸۴ درصدی، از ۱۶,۲۱۱ (شانزده هزار و دویست و یازده ) تومان به ۱۶,۳۴۹ (شانزده هزار و سیصد و چهل و نه ) تومان رسید.

صرافی ملی نرخ رسمی خرید و فروش دلار و یورو را امروز به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت خرید دلار آمریکا :  15.050 تومان (250+)           قیمت فروش دلار آمریکا :  15.150 تومان (250+)

قیمت خرید یورو :  16.350 تومان (250+)                     قیمت فروش یورو :  16،450 تومان (250+)

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید