مرحله دوم فروش ویژه عید فطر ایران خودرو آغاز شد + جزئیات

کدخبر: ۲۱۹۹۸۹
اقتصاد نیوز: معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از اجرای مرحله دوم فروش ویژه محصولات ایران خودرو به مناسبت عید سعید فطر از روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه خبر داد.
مرحله دوم فروش ویژه عید فطر ایران خودرو آغاز شد + جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز، به نقل از مهر؛ مصطفی خان کرمی افزود: در جهت انجام تعهدات گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر عرضه محصولات و تامین نیاز مصرف کنندگان حقیقی بازار، مرحله دوم فروش ویژه عید فطر در قالب روش های پیش روش و فروش قطعی، روز یکشنبه ۲۷ خرداد اجرا خواهد شد.

وی افزود: ایران خودرو در جهت مبارزه با دلالان و واسطه های سودجو، به صورت گسترده نسبت به فروش محصولات خود اقدام خواهد کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در فروش های آتی ایران خودرو، بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو در روش های مختلف عرضه خواهد شد.

خان کرمی با بیان این که ایران خودرو با عرضه مرتب و مداوم محصول به بازار، نیاز مشتریان را تامین خواهد کرد گفت: دلیلی برای نگرانی و عجله برای خرید محصول از بازار آزاد وجود ندارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تمامی قیمت ها مطابق لیست قیمت شرکت ایران خودرو بوده و هیچ یک از نمایندگی ها اجازه دریافت وجه اضافه از مشتریان را ندارند. بر همین اساس مشتریان می توانند در صورت مشاهده چنین مواردی، با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته و موضوع را گزارش کنند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته مشتریان حقیقی دغدغه ای برای خرید خودرو از بازار آزاد نخواهند داشت و می توانند با خیالی آسوده از طریق پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو و یا نمایندگی های مجاز ایران خودرو یکی از روش های فروش پیش بینی شده را انتخاب و نیاز خودرویی خود را تامین کنند.

دور دوم فروش ویژه عید سعید فطراز ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۷ خرداد آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات شرکت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و یا نمایندگی های مجاز سراسر کشور نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید