قیمت خودرو در آخرین روز هفته | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی متوسط قیمت‌ها +جدول

کدخبر: ۳۰۵۰۰۱
اقتصادنیوز: بر اساس معاملات انجام شده در بازار آزاد خودرو قیمت برخی از خودرو‌های پر مخاطب ایرانی با کاهش متوسط ۷۰۰ هزار تومانی همراه است.
قیمت خودرو در آخرین روز هفته | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی متوسط قیمت‌ها +جدول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس معاملات انجام شده روز 4 مهر 98 قیمت اکثر خودرو‌های پرفروش در بازار آزاد با کاهش میانگین ۷۰۰ هزار  تومانی همراه است و فقط ۲ خودرو با افزایش  متوسط یک میلیون  تومانی خریدو فروش شدند.

طبق آخرین نرخ بازار خودرو، سایپا ۱۱۱ و رانا ال ایکس با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی به ترتیب به قیمت ۴۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ۷۴ میلیون تومان خرید و فروش شدند.

سمند ال ایکس ۷۲ میلیون تومان، سایپا ۱۳۱ حدود ۴۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، دنا پلاس توربو ۱۶۳ میلیون تومان و پژو صندوقدار ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شدند که این اعداد بیانگر کاهش متوسط ۵۰۰ هزار تومانی در هر ۴ خودرو است.

تندر پلاس اتوماتیک، سایپا ۱۳۲ و دنا با کاهش یک میلیون تومانی  به ترتیب به مبلغ ۱۵۵ میلیون تومان، ۴۳ میلیون تومان و ۱۰۲ میلیون تومان در بازار به فروش رسیدند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) ۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (ساده) ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته شدند که این اعداد بیانگر کاهش ۳۰۰ هزار تومانی  است، همچنین تیبا با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی با مبلغ ۴۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار آزاد خرید و فروش شد.

پژو جی ال ایکس ۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو پارس ۸۹ میلیون تومان، ساینا ۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، تیبا ۲ حدود ۵۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱۵۴ میلیون تومان، رنو تندر پلاس دنده‌ای ۱۲۶ میلیون تومان، رنو تندر ۹۰ حدود  ۱۱۸ میلیون تومان بدون تغییر در قیمت نسبت به دیروز معامله شدند.

سراتو و رنو ساندرو اتوماتیک با افزایش یک میلیون تومانی به ترتیب با قیمت ۲۸۴ میلیون تومان و ۱۶۵ میلیون تومان در بازار آزاد خودرو به فروش رسیدند.

شما می توانید جدیدترین قیمت های خودروهای پر متقاضی را در جدول ذیل مشاهده کنید:

قیمت خودرو‌های پرفروش در ۴ مهر ۹۸ + جدول

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید