صربستان هم حامی برجام است! افزایش حامیان ایران

کدخبر: ۲۱۱۴۸۴
کشورهای حامی برجام در حال افزایش هستند. سفیر صربستان در تهران با تاکید بر صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران گفت: این فعالیت ها در جهت صلح و برقراری ثبات بوده است و علیه هیچ کشوری نیست.
صربستان هم حامی برجام است! افزایش حامیان ایران

 

 

«دراگان تودوروویچ» - Dragan Todorovic - در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ما به تمام طرف هایی که در این توافق بین المللی شرکت کردند احترام می گذاریم و امیدواریم همه مسائل پیش رو حل و رضایت تمام کشورهایی که آن را امضا کردند، حاصل شود.
وی تصریح کرد: برای ما هم حائز اهمیت بسیار است که بر مواضع خود مبتنی بر روابط خوب با ایران پایبند باشیم و این همان چیزی است که از دو کشور برای برقراری روابط در سطوح عالی انتظار می رود.
سفیر صربستان در تهران با اظهار امیدواری به برقراری روابط خوب بین اروپا و ایران و رفع مسائل موجود در توافق هسته ای افزود: ما در این روابط دخالتی نمی کنیم چرا که صربستان با همه این طرف ها روابط خوبی دارد.
وی درباره مواضع حمایتی اروپا از برجام گفت: ما پیرو مواضع خود با ایران هستیم. به برقراری صلح و ثبات امیدواریم و علاقه مندیم روابط ایران و اروپا از آن چیزی هم که هست گسترده تر شود.


توافق هسته ای توافقی برای توسعه روابط است

تودوروویچ همچنین گفت: توافق هسته ای توافقی برای توسعه روابط است و از آنجایی که صربستان در این توافق شرکت نداشته، هر گونه تغییر (احتمالی) در این توافق هسته ای در روابط تهران - بلگراد تاثیری نخواهد داشت. 
وی تاکید کرد: به دنبال پیدا کردن روش های مختلف برای بسط و بهبود روابط با ایران هستیم. البته این روابط هم اینک خوب است و بهتر از پیش هم خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید