واکنش سخنگوی دولت به جنایات رژیم صهیونیستی

کدخبر: ۲۱۳۹۶۱
سخنگوی دولت گفت: جمهوری اسلامی ایران با محکومیت شدید جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین، انتقال سفارت آمریکا خلاف مقررات بین المللی به قدس و همچنین خروج این کشور از برجام، خواستار اقدام شایسته مجامع جهانی بویژه شورای امنیت است.
واکنش سخنگوی دولت به جنایات رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمد باقر نوبخت روز سه شنبه در نشست خبری افزود: دولت انتظار دارد که نسبت به این اقدامات که از سوی رژیم اشغالگر با حمایت آمریکا صورت گرفته بویژه اقدام غیرمتعارف و خلاف مصوبه شورای امنیت در خروج از برجام به نحوه مناسب و شایسته عکس العمل نشان دهند.
وی به حوادث یک هفته گذشته در منطقه پرداخت و ادامه داد: چند روز گذشته دست رژیم صهیونیستی به خون بیش از 59 نفر از فلسطینیان و زخمی شدن دو هزار و 771 نفر از آنان آغشته است.
سخنگوی دولت اظهار داشت: رفتار غیرعقلانی و سیاسی دولت ترامپ در خروج یک جانبه از پیمان جمعی و بین المللی برجام که با عکس العمل بلافاصله رییس جمهوری اسلامی ایران همراه شد و مواضع اتحادیه اروپا و دیگر مراجع رسمی را مشاهده کردیم.
نوبخت رخداد دیگر را جنایات بزرگ و خونین حکام رژیم اشغالگر قدس ذکر کرد که با حمایت همه جانبه آمریکا در حال وقوع است. 
وی افزود: قطعا وجدان بیدار جهانیان نظاره گر اتفاقات است و دو رژیمی که در ادعا مطالبی را بیان می کنند و در عمل نسبت به حداقل های حقوق بشر بی توجه هستند و بدون محدودیت برای خود امکان برخورد هر جریان مخالف را می بینیم، نظارت خواهند کرد. 
سخنگوی دولت ابراز امیدواری کرد: افکار عمومی دنیا و مجامع بین المللی نسبت به این اقدام جنایتکارانه پاسخ مناسبی بدهند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید