ضیافت شام جاسوس مشهور کره‌شمالی و مایک پمپئو

کدخبر: ۲۱۷۴۳۵
اقتصاد نیوز: «مایک پمپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا با «کیم یونگ چول»، جاسوس اعظم کره شمالی دیدار کرد. چهارشنبه شب به وقت واشنگتن ضیافت شام با حضور این 2 برپا شد.
ضیافت شام جاسوس مشهور کره‌شمالی و مایک پمپئو

جاسوس کره شمالی

به گزاش اقتصاد نیوز: سه شنبه، ۸ خرداد، ژنرال «کیم یونگ‌چول»، نایب رئیس کمیته مرکزی حزب کارگران کره‌شمالی، عضو کمیته وحدت صلح‌آمیز دو کره و از مقامات نزدیک به کیم‌جونگ‌اون، وارد پکن، پایتخت چین شد تا از این کشور راهی آمریکا شود. دست راست رهبر کره شمالی روز چهارشنبه وارد آمریکا شد تا با وزیر امور خارجه این کشور دیدار کند. پس از آن بود که «مایک پمپئو» با جاسوس اعظم پیونگ یانگ بر سر میز شام ملاقات کرد.

دست راست «اون» در کاخ سفید

کیم یونگ‌چول، زمانی رئیس سازمان اطلاعات کره‌شمالی بود و به این ترتیب، با موضوعات و مواضع داخلی و خارجی از جمله برنامه‌های اتمی و هسته‌ای این کشور آشنایی کامل دارد. منابع کره‌جنوبی او را مسوول برنامه‌ریزی یک رشته حمله به تاسیسات و تجهیزات نظامی کشورشان در سال ۲۰۱۰ می‌دانند که در جریان آنها، ۴۶ تن از نفرات نیروی دریایی کره‌جنوبی کشته شدند. در جریان سفر کیم یونگ‌چول به کره‌جنوبی برای حضور در مراسم پایانی المپیک زمستانی امسال، گروهی از اعضای خانواده‌های کشته شدگان این حملات علیه او دست به تظاهرات زدند.

جاسوس کره شمالی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید