پیام احمدی‌نژاد و مصباح یزدی درپی ترور سردار سلیمانی/ ان‌شاءالله زمینه ظهور امام زمان باشد

کدخبر: ۳۱۹۲۷۳
اقتصادنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، محمود احمدی نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنّا لله و إِنّا إِلیه راجِعون

در پی عملیات تروریستی و خونبار سردمداران دولت آمریکا، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پس از عمری تلاش بی وقفه و حضور پرشمار در صحنه‌های خطر به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

او از فرماندهان و جانبازان دفاع مقدس و از چهره‌های کم نظیر در عرصه طراحی و مدیریت عملیات نظامی و از یاران نزدیک و بازوان توانمند مقام معظم رهبری بود.

نقش او در تمام عرصه‌های مهم منطقه و در سازماندهی جریان مقاومت ضد‌آمریکایی تعیین کننده بود.

اینجانب با تأسف و تأثر، این حادثه تلخ و شهادت این سردار و یاران همراهش را به مقام معظم رهبری، خانواده، بستگان، همرزمان و دوستداران آنان تسلیت عرض می نمایم.

اطمینان دارم که ملت‌های بیدار و هوشمند منطقه با وحدت و همدلی، امنیت، دوستی و برادری را در منطقه مستقر نموده و راه را بر تفرقه‌افکنی و تجاوز، چپاول و دخالت بیگانگان خواهند بست.

نظام سلطه از طراحی‌ها و اقدامات خود سودی نخواهد برد.

از خداوند منان عزت و سرافرازی ملت‌ها و خذلان دشمنان بشریت و مستکبران را مسألت دارم.

خادم ملت ایران

محمود احمدی نژاد

۱۳ دی ماه ۱۳۹۸

 

مصباح: ان‌شاءالله شهادت سردار سلیمانی زمینه ظهور امام زمان باشد

محمّدتقی مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، طی بیاناتی به شهادت حاج قاسم سلیمانی واکنش نشان داد.

متن بیانات این استاد حوزه علمیه قم از این قرار است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مصیبت بسیار بزرگی که امروز اتفاق افتاده و یکی از شخصیت‌های کم‌نظیر یا بی‌نظیر را از جامعه‌ ما گرفته، به پیشگاه مقدس ولی عصر ارواحنا فداه و همه‌ علاقه‌مندان به اسلام و انقلاب تسلیت عرض می‌کنم.

البته همه‌ ما هم از منابع دینی و هم از تجارب عینی آموخته ایم که این مصیبت‌ها به دنبالش پاداش‌های الهی وجود دارد که برکاتش شامل همه‌ امت می‌شود. و تا به حال ما از این شهادت‌ها ضرری نکرده ایم، کما اینکه از شهادت سیدالشهداء (ع) که بزرگترین فاجعه انسانی درعالم بود بیشترین فایده را برده ایم و امروز اسلام و انقلاب و مکتب تشیع و آموزه‌های اهل بیت (ع) به برکت این شهادت باقی مانده و اگر این شهادت اتفاق نیفتاده بود معلوم نبود من و شما هم چه اطلاعی از حقایق اسلام و تشیع و از مکتب اهل بیت (ع) داشته باشیم.

بنابراین از یک جهت هم، جای تبریک دارد که این حادثه باعث این می‌شود که برکات گسترش پیدا کند و فیوضاتش شامل همه‌ی عالم اسلام بشود. به همین مناسبت هم مقام معظم رهبری در پیامشان هم تبریک و هم تسلیت فرمودند.

خداوند ان‌شاءالله روح ایشان را با سیدالشهداء محشور کند و این خلأ را با الطاف خودش و با کسانی که بتوانند بهترین جانشین برای ایشان باشند، پر کند و زمینه‌ای برای ظهور حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) فراهم بشود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید