مایکل بلومبرگ: هرچه دارم برای شکست ترامپ در انتخابات 2020 خرج می‌کنم!

کدخبر: ۳۲۰۸۵۰
اقتصادنیوز: مایکل بلومبرگ نامزد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، گفت که آماده است بخش اعظم ثروت خود را خرج شکست «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده کند. وی همچنین انتقادهای دیگر نامزدهای حزب دموکرات که او را میلیاردی خوانده‌اند که تلاش دارد انتخابات را بخرد، رد کرد.
مایکل بلومبرگ: هرچه دارم برای شکست ترامپ در انتخابات 2020 خرج می‌کنم!

به گزارش اقتصادنیوز، به نقل از بلومبرگ؛  وی گفت: «اولویت اول این است که از شر ترامپ راحت شویم. تمام پولم را خرج این می‌کنم که ترامپ را شکست دهم».وی گفت: «می‌خواهید پول بیشتری برای این کار خرج کنم یا کمتر؟»

وی در پاسخ به انتقادهای دیگر نامزدهای حزب دموکرات علیه خود گفت: «این حرف‌ها همه‌اش سیاسی است با امید به این‌که بتوانند جلوی مرا بگیرند. این نشان می‌دهد که آن‌ها از کاری که من می‌کنم، خوششان نمی‌آید چون دارم با آن‌ها رقابت می‌کنم اما این بدان معنا نیست که سیاست غلطی را در پیش گرفته‌ام».

بلومبرگ در ادامه گفت: «یکی از دلایلی که معتقدم می‌توانم ترامپ را شکست دهم این است که من برای جمهوری‌خواهان میانه‌رو چهره قابل‌قبولی هستم. چه خوشتان بیاید چه نه، تنها وقتی می‌توان در انتخابات پیروز شد که شماری از جمهوری‌خواهان میانه‌رو را به سمت خود بکشید. باقی نامزدها بیش از آن لیبرال هستند که بتوانند چنین اقدامی انجام دهند»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید