عارف: ماجرای ردصلاحیت‌ها از دلخوری گذشته‌ است

کدخبر: ۳۲۴۷۳۱
اقتصادنیوز: محمدرضا عارف در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن گفت: ماجرای ردصلاحیت‌ها از دلخوری گذشته‌ است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، محمدرضا عارف نماینده مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: خوشبختانه راهپیمایی بسیار خوب است و علیرغم سرمای هوا مردم حضور چشمگیری در این راهپیمایی دارند و حمایت خود را از نظام نشان دادند.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو درباره پیش‌بینی خود از این انتخابات گفت: مردم ما انقلاب را از خودشان می‌دانند و می‌دانند که سرنوشت‌شان در پای صندوق‌های رأی تصویب و تعیین می‌شود و علیرغم برخی مشکلات و انتقاداتی که به شیوه مدیریتی در کشور و همچنین نقدهایی که به عملکرد مجلس شورای اسلامی دارند اما بازهم پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و این بار نیز پرشور همین کار را خواهند کرد.

عارف درباره برخی رد صلاحیت‌ها که در انتخابات مجلس به خصوص در میان نامزدهای اصلاح‌طلبان دلخوری‌های به وجود آورده است، گفت: ردصلاحیت‌ها دیگر از ناراحتی گذشته ‌است. ما انتظار داشتیم که به مر قانون عمل شود اما احساس می‌شود که در برخی موارد سلیقه‌ای عمل شده و سلیقه‌مان شده است. متاسفانه جریان اصلی اصلاحات در بسیاری از حوزه‌ها عملا نمی‌تواند لیست کیفی خودش را ارائه کند ولی در عین حال سیاست کلی ما مشارکت جدی و حضور جدی پای صندوق‌های رأی است.

وی افزود: در استان‌ها تلاش داریم لیست ارائه کنیم اما در تهران چون ما مشکل جدی در معرفی افراد و لیست واحد داشتیم، شورای عالی اصلاح‌طلبان اختیار را به احزاب داد و خوشبختانه احزاب امروز فعال شده‌اند تا انشاالله حدالامکان لیست خوبی را ارائه کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید