اعتراضات شبانه به قطعی برق

کدخبر: ۴۲۴۲۲۱
شب گذشته در بعضی نقاط کشور اعتراضاتی در واکنش به قطعی های برق مکرر
اعتراضات شبانه به قطعی برق

این‌طور که رجانیوز خبر داده، دیشب در بعضی از نقاط کشور اعتراضات و ناآرامی‌های در واکنش به قطعی گسترده برق به وجود آمده است. گویا در بعضی از شهرها قطعی متناوب برق به هفت ساعت هم رسیده است، موضوعی که با افت فشار آب، کاهش آن تن‌دهی و برخی آتش‌سوزی‌ها همراه شده و شهروندان را عصبانی کرده است.

در اکوایران ببینید : اعتراضات شبانه به خاموشی

دیروز چند نقل‌قول عجیب هم از طرف مسئولان مختلف شنیده شد که جنجالی‌ترین آنها به وزیر بهداشت مربوط بود. او مانند تمام ماه‌های گذشته از عملکرد وزارت بهداشت در موضوع کرونا تمام قد دفاع کرد و گفت که در مورد وضعیت سیستان و بلوچستان هم بزرگ‌نمایی و غلو می‌شود. احمد بیغش نماینده اصولگرای مجلس هم اعلام کرد که فعلاً باید تحریم‌ها را تحمل‌کنیم و بعد اضافه کرد که مگر گاندی چطور زندگی می‌کرد؟ سومین حرف عجیب دیروز به ابوالفضل ابوترابی، دیگر نماینده مجلس اختصاص داشت که گفت اولویت کشور ما فعلاً واکسن نیست و باید مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند چون کشورهایی مانند انگلستان و آمریکا که واکسن زده‌اند هم وضعیت بدی دارند. درحالی‌که آمارهای کرونا در کشورهایی که پوشش خوب واکسیناسیون دارند چیز دیگری را نشان می‌دهد مثلاً آلمان دیروز تنها یک فوتی ناشی از کرونا ثبت کرده بود در حالی که این کشور در روزهای پیک آخر بیشتر از هزار فوتی تقدیم کرونا می‌کرد.

گزاری برگزیده امروز هم به روزنامه جوان اختصاص دارد که تعارف را کنار گذاشته و رسماً به دفاع از مواضع طالبان پرداخته است. این روزنامه به نقل از نیروهای طالبان نوشته که ما دیگر عوض شده‌ایم و ضمناً امنیت همسایه‌ها را هم تضمین می‌کنیم. این رویکرد نشان می‌دهد که بعضی جریان‌ها چندان از تسلط طالبان به‌جای دولت قانونی افغانستان ناراضی نیستند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید