جهش پراوزهای روسیه به یک کشور همسایه!

کدخبر: ۵۸۱۷۳۸
اقتصادنیوز: داده‌های ارائه شده توسط بزرگ‌ترین آژانس فروش بلیط هواپیمای روسیه نشان می‌دهد که تجار این کشور از ژانویه تا مارس ۲۰۲۳ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۴ برابر بیشتر پرواز به چین رزرو کرده‌اند.
جهش پراوزهای روسیه به یک کشور همسایه!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، ریانووستی روز سه شنبه با استناد به داده‌های ارائه شده توسط آژانس رزرو آنلاین بلیط هواپیما موسوم به "آویاسیلز" Aviasales گزارش داد که تجار روسی از ژانویه تا مارس 2023 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 14 برابر بیشتر پرواز به چین رزرو کرده‌اند.

دفتر مطبوعاتی سایت برتر برنامه‌ریزی سفر روسیه همچنین اعلام کرد که رزرو پروازهای تجاری در سه ماهه دوم سال جاری میلادی که تا دو هفته دیگر به پایان می‌رسد، در حال حاضر شاهد افزایش 23 درصدی نسبت به سال گذشته بوده است.

به گفته رسانه‌ها، سخنگوی بخش خدمات تجاری در شرکت آویاسیلز گفت: شانگهای، پکن و گوانگژو محبوب‌ترین شهرها برای مسافران پروازهای تجاری روسیه هستند.

به گفته این شرکت، افزایش رزرو سفرهای کاری به لغو محدودیت‌های کرونایی در چین نسبت داده می‌شود که تا ژانویه سال جاری درهای این کشور را به روی گردشگران خارجی بسته نگه داشت.

این دفتر مطبوعاتی اعلام کرد: سپس (محدودیت‌های) قرنطینه در بدو ورود به کشور لغو شد و صدور ویزای توریستی برای روس‌ها مجدداً برقرار شد.

به طور جداگانه، اوگنی کوزلوف، رئیس کمیته گردشگری مسکو روز دوشنبه اعلام کرد که جریان گردشگران از چین به پایتخت روسیه در سه ماهه اول سال جاری میلادی شاهد رشد 5 برابری نسبت به مدت مشابه در سال 2022 بوده است.

این مقام افزود که بیش از 25 هزار مسافر از چین در دوره سه ماهه ژانویه تا مارس 2023 از مسکو بازدید کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید