جزئیات جدید از ماجرای کوروش کمپانی

کدخبر: ۶۲۹۰۰۵
اقتصادنیوز: رئیس انجمن واردکنندگان موبایل با اشاره به ماجرای کوروش کمپانی، گفت: بسیاری از کلاهبرداری‌ها و مشکلاتی که برای مردم ایجاد می‌شود به خاطر تبلیغاتی است که از سوی برخی سلبریتی‌ها برای این شرکت‌ها صورت می‌گیرد.
جزئیات جدید از ماجرای کوروش کمپانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مهدی اسدی در رابطه با ماجرای فروش موبایل آیفون توسط شرکت کوروش کمپانی با قیمت بسیار کمتر از قیمت جهانی گفت: این شرکت اصلا دارای مجوز واردات آیفون نبوده و موبایل‌های آیفون را از طریق واردکنندگان داخلی تهیه کرده و در گذشته نیز دو مرتبه دفتر آن‌ها پلمب شد که متاسفانه بنا بر دلایلی که مطلع نیستیم، مجددا بازگشایی شد.

وی در رابطه با تبلیغات صورت گرفته از سوی برخی هنرمندان سینما و ورزشکاران برای این شرکت، گفت: بسیاری از کلاهبرداری‌ها و مشکلاتی که برای مردم و مالباختگان ایجاد می‌شود به خاطر تبلیغاتی است که با دریافت پول از سوی برخی از سلبریتی‌ها برای این شرکت‌ها صورت می‌گیرد و متاسفانه با اعتمادسازی که از سوی سلبریتی‌ها برای این شرکت‌ها انجام می‌شود، بسیاری از مردم به سادگی این گونه تبلیغات را باور می‌کنند.

خبر مرتبط
جزئیاتی جدید از مالک فراری کوروش کمپانی/ چطور یک سرباز فراری از ایران فرار کرد؟

اقتصادنیوز: امیرحسین شریفیان که خود را مالک مجموعه کوروش کمپانی معرفی کرده، یک سرباز فراری متولد ۱۳۷۵ است که توانسته با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها اعتماد مردم را جلب و اقدام به کلاهبرداری چندهزار میلیارد تومانی کند.

رئیس انجمن واردکنندگان موبایل در رابطه با واکنش این انجمن به موضوع کوروش کمپانی گفت: پیگیری این موضوع در دستور کار ما قرار دارد و از امروز نیز با باشگاه استقلال، خانه سینما، انجمن صنفی بازیگران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش برای جلوگیری از این گونه تبلیغات رایزنی‌های خود را آغاز کرده‌ایم.

خبر مرتبط
صف طولانی مالباختگان کوروش کمپانی برای ثبت شکایت + فیلم

اقتصادنیوز: شرکت «کوروش کمپانی» که با ادعای فروش آیفون ۲۰ میلیونی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود، این روزها تعطیل شده و مالک این شرکت متواری است؛ موضوعی که پلیس نیز آن را تایید کرده است.

اسدی در پایان با اشاره به انجام تبلیغات از سوی برخی از باشگاه‌های ورزشی برای شرکت‌های مشابه فروش موبایل و کلاهبرداری از مردم گفت: اگر جلوی برخی از باشگاه‌ها در تبلیغات برای یک شرکت دیگر گرفته نشود، بی شک مجددا شاهد تکرار ماجرایی به مراتب بدتر از کوروش کمپانی خواهیم بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید