تردد قطارهای شمال 15 فروردین از سر گرفته می شود

کدخبر: ۲۷۵۸۵۹
ساری - ایرنا - مدیرکل راه آهن شمال گفت که تردد قطارهای این مسیر که به دنبال سیلاب اخیر از جمله سیلاب شهر زیر آب در 12 فروردین دچار اختلال و قطع شده بود، صبح پنجشنبه 15 فروردین از سرگرفته می شود.
تردد قطارهای شمال 15 فروردین از سر گرفته می شود

به گزارش اقتصادنیوز، به نقل از ایرنا؛ یوسف گران پاشا افزود: مسیر راه آهن شمال که اوایل هفته به دلیل سیلاب و نشست خطوط بسته شد، اکنون بازسازی شده و آماده خدمت رسانی است.

وی گفت: حادثه سیلاب در محدوده شهر زیر آب و در حاشیه هنرستان این شهر اتفاق افتاد که منجر به فرونشست زیرسازی خطور ریلی و خارج شدن ریل ها از مسیر شد. 

مدیرکل راه آهن شمال خسارت وارد شده به راه آهن شمال در 2 سیلاب اخیر را 450 میلیارد ریال اعلام کرد و توضیح داد: اکنون کار بازسازی به مراحل پایانی رسیده و از فردا تردد قطارها انجام می شود. 

گران پاشا افزود : در زمان مسدود بودن مسیر راه آهن ، این نهاد سعی کرد و وظایف خود را به خوبی انجام دهد و هیچ مسافری نیز تا کنون در راه نماند. 

وی پیش از این نیز اعلام کرده بود که 100 درصد قیمت بلیت های خریده شده راه آهن شمال در صورت مسدودی راه آهن به مردم پرداخت می شود. 

مسیر راه آهن شمال از گرمسار در استان سمنان تا گرگان در استان گلستان را به طول 350 کیلومتر شامل می شود که روزانه هفت هزار مسافر در این مسیر جا به جا می شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید