آخرین جزئیات از تصمیمات جدید برای واگذاری استقلال و پرسپولیس

کدخبر: ۳۰۱۷۵۲
اقتصاد نیوز: رضیان از آخرین جزئیات واگذاری ۲ تیم پرطرفدار «پایتخت» به بخش خصوصی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله رضیان عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص موضوع واگذاری ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی گفت: در جلسه‌ی روز گذشته  کمیسیون اقتصادی که با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او مبنی بر اینکه این ۲ باشگاه تا پایان سال خصوصی می‌شوند یا خیر؟ افزود:  در اصل ۴۴ قانون اساسی موانع زیادی برای انجام این کار وارد شده چرا که برای انجام این کار مشکلات فراوانی سر راه است و تا زمانی که این مشکلات برطرف نشود قطعا خصوصی سازی این ۲ باشگاه به بخش خصوصی امکان پذیر نیست.

عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به هر حال باشگاه‌های ورزشی دارای قوانین و مقررات خاصی هستند و از آنجایی که باشگاه‌های ما خصوصی نیستند و با پول دولتی اداره می‌شوند باید فکری برای این موضوع انجام شود.

این عضو کمیسیون مجلس در ادامه با اشاره برای پیگیری موضوع واگذاری این دو تیم پایتخت تاکید کرد: مجلس اقدام خود را انجام می‌دهد و براساس اصل ۴۴ قانون اساسی و قوانین دیگر این باشگاه‌های حرفه‌ای باید واگذار شوند و این کار را بایستی وزیر ورزش و جوانان انجام دهد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید