مبتلایان روزانه مرز 6000 نفری را هم شکست

جزئیات رکورشکنی‌های تلخ امروز بحران کرونا در ایران + نمودار

کدخبر: ۳۶۹۰۰۱
اقتصادنیوز: آمار بیماری کرونا در روز دوم آبان چند رکورد دیگر را به نام خود به ثبت رسانید. مهمترین این آمار در خصوص میزان مبتلایان روزانه است. این میزان پس از سه روز از مرز 5 هزار نفر گذشت و اکنون به 6 هزار و 134 نفر رسیده است.
جزئیات رکورشکنی‌های تلخ امروز بحران کرونا در ایران + نمودار

به گزارش اقتصادنیوز در آمار امروز جمعه دوم آبان وزارت بهداشت و درمان نقاط قرمز و سیاه جدیدی یافت می شود. طبق این آمار میزان مبتلایان روزانه در عرض سه روز از مرز 5 هزار مبتلا گذشت و اکنون وارد محدوده شش هزار نفر شده‌است. اما این تنها آمار کرونایی نگراه کننده امروز نبود.دو رکورد دیگر نیز در این روز ثبت شده،  رشد 80 درصدی فوتی های کرونایی در کنار روند صعودی بیماران بدحال تبعات دیگر کرونا در  روز 2 آبان بوده است

رکورد ابتلا به کرونا؛ رشد ماهانه 70 درصد

پس از آنکه مهر ماه پر از آمار تلخ کرونایی سپری شد ماه آبان نیز با آمار جدید خود به نظر شروعی خطرناک را هشدار می دهد. براساس آمار وزارت بهداشت و درمان مرز مبتلایان روزانه کرونا از 6 هزار نفر گذشته است. پس از آنکه در سه روز گذشته میزان مبتلایان به روزی 5 هزار نفر رسید، اکنون این متغیر مقداری معادل با 6 هزار و 134 نفر پیدا کرده است. به عبارت دیگر به طور متوسط در هر دقیقه حداقل 4 ایرانی به کرونا مبتلا می شود. 

مقایسه امروز با روز مشابه درماه قبل نشان می دهد میزان مبتلایان کرونا در امروز نسبت به یک ماه قبل 70 درصد رشد داشته است. این میزان رشد در عرض یک ماه بسیارخطرناک است چرا که درصورت ادامه این روند می تواند نتایج تلختری را به همراه داشته باشد.کرونا 2 آبان

دومین رکورد فوتی روزانه؛ 82 درصد رشد ماهانه جانباختگان

28 مهر ماه با ثبت رکورد 337 نفر بالاترین رکورد فوتی های کرونا را به نام خود دارد. از آن روز همواره فوتی ها بالای مرز 300 نفر قرار دارند و بر میزان مبتلایان نیز مدام افزوده می شود. امروز نیز در ادامه همین روند با میزان 335 فوتی روزانه رکورد دومین فوتی از ورود کرونا به ایران را به نام خود ثبت کرد. 

این درحالیست که میزان فوتی ها در روز مشابه ماه قبل 184 نفر بوده است. بر این مبنا رشد میزان فوتی ها در امروز نسبت به 2 مهر 82.07 درصد بوده است. این میزان رشد در مدت یک ماه متاسفانه آمار تلخی محسوب می شود.

کرونا 2 آبان

افزایش هزار نفری بیماران بدحال در یک ماه

شمار بیماران بدحال کرونایی است. نکته قابل توجه در خصوص تعداد بیماران بدحال کرونایی آن است که این متغیر همواره مسیری صعودی داشته است . امروز نیز در ادامه این روند این رقم به میزان 4 هزار 933 نفر رسیده است این رقم رکورد سوم امروز در زمینه بیماری کرونا محسوب می شود.  این رقم در مقایسه با بیماران بدحال دوم مهر هزار نفر افزایش و 25 درصد رشد داشته است.

ماه مهر مملو از رکوردهای تلخ کرونایی بود اما متاسفانه رکورد های کرونایی امروز نشان می دهد که ماه آبان  از ماه گذشته رکورد های به مراتب خطرناکتری را تاکنون ثبت کرده است. بنابراین لزوم رعایت موازین بهداشتی، فاصله گذاری احتماعی و اقدامات مبارزه با شیوع کرونا بیشتر از پیش محسوس می شود.

کرونا 2 آبان

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید