نیم‌قرن با اقتصاد ایران، 22خرداد

حکم امام(ره) درباره 268 تن گوشت کشف شده در سفارت آمریکا!

کدخبر: ۵۰۱۱۲۱
اقتصادنیوز: در چنین روزی در سال 1362 حکم رهبرجمهوری اسلامی(ره) درباره گوشت کشف شده در سفارت ایالات متحده در مطبوعات روز منتشر شد.
حکم امام(ره) درباره  268 تن گوشت کشف شده در سفارت آمریکا!

به گزارش اقتصادنیوز روزنامه اطلاعات در این باره نوشت: حدود 268 تن از گوشت‌هایی که در جاسوسخانه آمریکا به مصرف کارکنان جاسوس سفارت سابق آمریکا در ایران ذخیره شده بود و بعد از تسخیر لانه جاسوسی و اخراج جاسوسان از میهن اسلامی‌مان توسط وزارت بازرگانی ضبط و نگهداری می‌شد با همکاری مدیرعامل شرکت سهامی گسترش خدمات بازرگانی وزارت بازرگانی در اختیار باغ وحش تهران که 30 درصد آن متعلق به بنیاد مستضعفان است، قرار گرفت تا به مصرف حیوانات گوشتخوار برسد.

عباس وکیل، مدیرعامل شرکت باغ وحش تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: در مورد طرز مصرف این گوشت‌ها از حضرت امام خمینی مدظله استفتا به عمل آمد و ایشان گوشت‌ها را برای مصرف انسانی جایز ندانستند لذا پس از گفتگوهایی که صورت گرفت این گوشت‌ها به تغذیه حیوانات باغ وحش اختصاص داده شد.

مدیرعامل شرکت باغ وحش تهران افزود: این گوشت‌ها که در سردخانه نگهداری می‌شود، مصرف بیش از 7 سال حیوانات باغ وحش را تامین می‌کند، بنابراین از نظر هزینه هم باغ وحش تنها پول نگهداری در سردخانه را می‌پردازد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید