راد گستر نوین،ارائه دهنده بهترین قیمت خرید دستگاه تصفیه خانگی

کدخبر: ۳۵۸۹۴۵
دستگاه‌های تصفیه آب، این روزها به عنوان ابزارهایی برای داشتن یک سبک زندگی سالم‌تر استفاده در محیط خانه و محل کار استفاده می‌شوند! این دستگاه‌ها که قادر هستند، آب را تا حد قابل قبولی از آلاینده‌های موجود در آن جدا کنند و کیفیتش را افزایش دهند، باید از مراکز فروشی خریداری شوند که دارای خدمات پس از فروش، مشاوران حرفه ای قبل از خرید و … داشته باشید!
راد گستر نوین،ارائه دهنده بهترین قیمت خرید دستگاه تصفیه خانگی

 اگر دوست دارید که با بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی آشنا شوید و یک خرید عالی داشته باشید، توصیه می‌کنیم که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید چرا که می‌خواهیم اطلاعات کاملی در این زمینه به شما ارائه کنیم!

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی کدام است؟

اگر شما هم قصد خرید یک دستگاه تصفیه آب داشته باشید، ابتدا به دنبال این موضوع هستید که بدانید، بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی که می‌توانید در بازار ایران پیدا کنید، کدام است! در میان برندها و مارک‌های متنوعی که در بازار دستگاه‌های تصفیه آب ایران می‌توانید پیدا کنید، سه برند سافت واتر (Soft Water)، سی سی کا (CCK) و آکوا پرو (AQVA PRO) بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند و استفاده می‌شوند.

بهتر است که قبل از هرگونه اقدام برای خرید از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب، با ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید و سپس به دنبال یک مرکز فروش معتبر بگردید که پاسخگوی نیاز شما باشد. در ادامه به بررسی این ۳ برند مطرح تایوانی که تحت لیسانس ایالت متحده آمریکا تولید می‌شوند، می‌پردازیم:

برند تصفیه آب سافت واتر (Soft Water)

یکی از برندهای موجود در بازار ایران که از تایوان توسط شرکت راد گستر نوین وارد می‌شود، سافت واتر است که تحت لیسانس آمریکا با بالاترین کیفیت ممکن تولید می‌شود! این دستگاه که از تکنولوژی اسمز معکوس RO برای تصفیه آب استفاده می‌کند، دارای انواع مدل‌های مختلف است که شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را از سایت راد گستر نوین تهیه کنید.

دستگاه‌هایی که توسط این برند تولید می‌شوند، قادر هستند که ناخالصی‌های آب را تا حد ۱ میکرون کاهش دهند که این موضوع باعث می‌شود، آب آشامیدنی شما کیفیت بالاتری داشته باشید. اگر در منطقه ای هستید که آب آشامیدنی شما شیرین نیست، اکثر مدل‌های این برند قابلیت آب شیرین کن هم دارند که می‌تواند باعث شود در هزینه‌های شما تا حدی صرفه جویی شود.

برند تصفیه آب CCK (سی سی کا)

از جمله برندهای دیگری که در کشور تایوان تولید می‌شود، سی سی کا است که دارای انواع استانداردهای جهانی از جمله CE, FDA, Water Quality و NSF است. باید در نظر داشته باشید که داشتن استاندارد FDA برای محصولات این برند به این معناست که دستگاه تصفیه آب خانگی شما می‌تواند آنتی‌اکسیدان باشد و آب را کاملاً یونیزه کند!

شما می‌توانید دستگاه‌های برند سی سی کا را که از شرکت راد گستر نوین خریداری می‌کنید، به راحتی بدر زیر سینک آشپزخانه خود نصب کنید تا هم فضایی از محل زندگی شما نگیرد و هم محیط دکوراسیون خانه شما را تغییر ندهد. در آخر باید در مورد دستگاه‌های این برند به این نکته اشاره کنیم، تصفیه آب شما در اکثر مدل‌های این برند در طی ۷ مرحله با ۷ فیلتر مجزا انجام می‌شود.

راد گستر

برند تصفیه آب آکواپرو (AQVA PRO)

آخرین برند معروف و مشهوری که در بازار ایران می‌توانید آن را یافت کنید که دارای کیفیت بالا و استانداردهای جهانی لازم باشد، آکواپرو است که اصالت آن تایوانی است. آکواپرو مانند دو برند هموطن خود یعنی سی سی کا و سافت واتر، تمامی استانداردهای CE, FDA, Water Quality و NSF را داراست و تحت لیسانس آمریکا تولید می‌شود.

برای این که با مشخصات دستگاه‌های آکواپرو آشنا شوید و بدانید که آب لوله‌کشی با گذراندن چه مراحل و فیلترهایی با کمک این دستگاه یونیزه و تصفیه می‌شوند، می‌توانید به سایت شرکت راد گستر نوین مراجعه کنید. در صفحه هر محصول، شما قادر هستید که تمامی ویژگی‌های دستگاه‌های تصفیه آب را به صورت یکجا مشاهده کنید.

لیست قیمت روز دستگاه تصفیه آب

این روزها اکثر دستگاه‌های واردی به این علت با ارز خارجی وارد می‌شوند، دارای قیمت‌های نوسان داری هستند! اگر دوست دارید که در مورد آخرین قیمت‌های این دستگاه‌ها اطلاع داشته باشید و لیست قیمت لحظه ای در اختیار داشته باشید، می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی راد گستر نوین مراجعه کرده و در مورد قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی، انواع مدل‌ها و محصولات را مشاهده کنید. این کار کمک می‌کند که قیمت روز دستگاه‌ها را داشته باشید.

گستر نوین

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی که متناسب با شرایط شما باشد، رعایت نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ضروری است! نکاتی که می‌توانند شما را برای یک خرید ایمن، کمک کنند و به شما بگویند که چطور می‌توانید این کار را انجام دهید. در ادامه نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب را به صورت تیتروار برای شما بیان می‌کنیم:

  • قیمت مقرون صرفه نسبت به ویژگی‌های دستگاه

  • ضمانت اصالت کالا و قطعات آن

  • داشتن قطعات باکیفیت

  • دارا بودن استانداردهای جهانی از جمله CE, FDA, Water Quality و NSF

  • گارانتی و ضمانت سالم بودن دستگاه

  • خدمات و پشتیبانی پس از فروش

  • شرایط پرداخت مناسب

  • ارسال و نصب رایگان

  • و …

اگر شما بتوانید یک مرکز فروش دستگاه‌های تصفیه آب را پیدا کنید که تمامی ویژگی‌های بالا را برای محصولات خود ارائه می‌کند، می‌توانید مطمئن باشید که بهترین دستگاه تصفیه آب را برای محیط منزل خود خریده‌اید.

بهترین مرکز خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب که باید به آن مراجعه کنید!

در میان سایت‌های اینترنتی که اقدام به فروش دستگاه‌های تصفیه آب می‌کنند، راد گستر نوین به عنوان بزرگ‌ترین وارد کننده دستگاه‌های تصفیه آب در ایران، می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد چرا که این شرکت خدمات پس از فروش فوق‌العاده ای برای محصولات باکیفیت خود ارائه می‌کند تا رضایت مشتریان خود را جلب کند.

شما می‌توانید با خرید دستگاه‌های راد گستر نوین از خدماتی مانند یک سال گارانتی طلایی، خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه ِآب به صورت مادام العمر، خرید اقساطی با شرایط پرداختی مناسب، ارسال و نصب رایگان دستگاه در محل، پرداخت هزینه دستگاه پس از تحویل و تست سلامت و … بهره‌مند شوید. اگر قصد یک خرید مطمئن، راحت و به صرفه دارید، حتماً به فروشگاه اینترنتی راد گستر نوین سر بزنید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید