من طبیعت گرد هستم، کدام کوادکوپتر را انتخاب کنم؟

کدخبر: ۳۹۴۲۵۲
این مطلب راهنمای خرید کوادکوپتر برای افرادی است که بصورت مبتدی و تخصصی اهل سفر هستند.
من طبیعت گرد هستم، کدام کوادکوپتر را انتخاب کنم؟

پس اگر شما هم یک طبیعتگرد هستید، این مطلب راهنمای جامع خرید کوادکوپتر برای شماست. بطور کلی هلی شات برای افرادی که اهل سفر هستند تنوع زیادی در قیمت دارد. قیمت هلی شات از رده ارزان تا گران قیمت متغیر است. اما نکته‌ی مهمی که در این انتخاب وجود دارد آپشن‌هایی است که کوادکوپتر یک گردشگر باید به آن‌ها مجهز باشد که در ادامه بصورت موردی هرکدام را توضیح خواهیم داد.

موتورهای قدرتمند از نوع براشلس

شما بعنوان یک طبیعتگرد قاعدتا همیشه در فضای باز مانند جنگل، کویر، کنار دریا و یا کوهستان هستید. بنابراین استفاده از یک هلی شات حرفه‌ای قدرتمند برای شما اهمیت بسیار بالایی دارد. قدرت و تعادل یک هلیشات از موتورهای آن ناشی می‌شود و بالاترین تکنولوژی موتورهای پهپاد، همین موتورهای براشلس هست. موتورهای براشلس از بالاترین قدرت و سرعت برخوردار هستند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید براحتی در محیط‌های باد خیز بصورت کاملا متعادل پرواز کنید و تصاویر زیبای خود را ثبت نمایید.

بازگشت خودکار به خانه با GPS

گردشگران و افراد اهل سفر بدلیل اینکه معمولا به مکان‌های خارج از شهر سفر می‌کنند و به اصطلاح به دل طبیعت می‌روند، نیاز به یک هلی شات حرفه‌ای با قابلیت بازگشت خودکار به خانه از طریق سیستم GPS دارند. این آپشن اهمیت بسیار بالایی در سفرهای خارج از شهر دارد. بدلیل اینکه فضا بسیار گسترده است و بدون داشتن سیستم GPS ممکن است براحتی کوادکوپتر خود را از دست بدهید و گم کنید. این سیستم به اینصورت عمل می‌کند که هنگام پرواز، پرنده موقعیت شما را می‌داند و هرجا که باشد با فشردن یک دکمه از طرف شما، به سمت خلبان حرکت می‌کند.

قابلیت دنبال کردن و تعقیب سوژه

بود و نبود این آپشن به خود شما بستگی دارد. اگر بصورت تنها یا کم جمعیت سفر می‌کنید که بهتر است از هلی شات هایی استفاده کنید که مجهز به این آپشن باشند. اما اگر پر جمعیت هستید می‌توانید با کمک گرفتن از همسفران خود، تصویربرداری هوایی از خودتان را تجربه کنید. بنابراین این مورد را نمی‌توان خیلی جزو موارد واجت درنظر گرفت. بعنوان مثال، تعقیب خودکار سوژه برای یک دوچرخه سوار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای یک کوهنورد اهمیت چندانی ندارد.

حرکت دایره‌ای به دور سوژه

محیط اطراف یک گردشگر همیشه جذاب و زیبا است. چه طبیعت سبز و چه کویر زرد باشد، محیط اطراف می‌توانید یک ویدوی بسیار جذاب را رقم بزند. قابلیت حرکت دایره‌ای کوادکوپتر که به آن Circle Mode یا Orbit Mode نیز گفته می‌شود، برای یک گردشگر حیاتی است. این آپشن می‌تواند یک فیلم بسیار جذاب را از شما یا گروه همراهتان ثبت کند.

تصویربرداری بدون لرزش

طبیعتگردی به جهت زیبایی محیط بسیار لذت بخش است. تصویر کنید در یک مکان تفریحی با حداکثر زیبایی‌های گردشگری هستید و تصویربرداری شما دارای لرزش است. آن فیلم نه تنها جذابیتی نداشته، بلکه حسرت یک فیلم خوب در آن مکان رویایی همیشه شما را آزار خواهد داد. پس هلی شات دوربین داری را انتخای کنید که تصاویر آن لرزش نداشته باشد.

مجهز بودن کوادکوپتر به گیمبال

کوادکوپتر یک گردشگر باید مجهز به گیمبال باشد. گیمبال باعث می‌شود که تصاویر هلیشات بصورت الاکلنگی نشوند و همیشه زاویه دوربین را با موتورهایی که دارد بصورت افقی نسبت به خط افق نگاه دارد. درست است که توی این روزا خرید کوادکوپتر گیمبال‌دار کمی گران است. اما با مشاوره تخصصی شما هم می‌توانید یک هلی شات گیمبال‌دار با کیفیت عالی را تهیه کنید.

معرفی چند محصول مناسب برای گردشگران

دی جی آی مینی ۲

دی جی آی

یک کوادکوپتر حرفه‌ای که در دو نسخه CE و FCC تولید و ارایه شده است. مویک مینی 2 یکی از پروفرش ترین کوادکوپترهای دوربین دار در بازار ایران و جهان است. این هلی شات قابلیت پرواز ۳۱ دقیقه با یک باتری را دارد. نسخه فلای مور کمبو آن دارای سه عدد باتری، کیف حمل، هاب شارژر برای شارژ همزمان باتری‌ها و همینطور در نسخه FCC قابلیت ارسال تصویر همزمان تا ۱۰ کیلومتر را دارد. در نسخه CE این فاصله تا شش کیلومتر کاهش میابد. شما می‌توانید هلی شات مینی ۲ را از تهیه فرمایید. 

کوادکوپتر SJRC F11 4K PRO

اس جی آر سی

کوادکوپتر F11 4K PRO یک هلی شات تاشو و مقاوم در باد با موتورهای قدرتمند براشلس است که دوربین آن مجهز به گیمبال دو محوره و تصویربرداری بسیار با کیفیت است. زمان پرواز این پهپاد ۲۸ دقیقه پرواز می‌کند و قابلیت دنبال کردن سوژه، حرکت دایره‌ای به دور سوژه مورد نظر و بازگشت خودکار و بسیار دقیق توسط GPS را دارد. سیستم ناوبری و ایمنی این پهپاد کاملا مورد اعتماد است. تمامی خدمات پس از فروش و قطعات یدکی و جانبی این کوادروتور مثل موتور کوادکوپتر در فروشگاه iPahbad موجود است.

کوادکوپترهای برند MJX

محصولات پروازی MJX از سری محصولات حرفه‌ای هستند با قیمت‌های مناسب. محصولاتی از قبیل MJX B20 EIS معروف به Bugs 20 و هلی شات MJX B12 EIS یا همان باگز ۱۲ ساخته‌ی کمپانی ام‌جی‌اکس از دسته کوادروتورهایی هستند که تصویربرداری بسیار با کیفیتی را برای شما به ارمغان می‌آورند. خدمات پس از فروش MJX بصورت صفر تا صد در فروشگاه تخصصی iPahbad فقط به باشگاه مشتریان ارایه می‌شود.

مشاوره تخصصی خرید هلی شات و کوادکوپتر

تا اینجا متوجه آن شدیم که هلیشات ما چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد. اما کدام مدل‌ها هستند که این موارد را دارد و با بودجه ما همخوانی دارند؟ برای مشاوره رایگان در این زمینه، می‌توانید با فروشگاه آی‌پهباد تماس بگیرید تا تکنسین پرواز شما را بصورت روان و ساده جهت انتخاب هلی شات راهنمایی نماید. این خدمات رایگان است و با توجه به کاربری و بودجه شما، محصولات قابل استفاده برای شما پیشنهاد می‌شود. فروشگاه iPahbad اولین فروشگاه تخصصی پهپاد و ربات‌های پرنده هوشمند در ایران است که می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت www.iPahbad.com تنوع محصولات و همچنین مشخصات تماس را مشاهده نمایید. البته محصولات آی پهباد فقط به موارد ذکر شده خلاصه نمی شود. شما می توانید جهت مشاوره و راهنمایی برای خرید بهترین کوادکوپتر دوربین دار با کارشناسان فنی آی پهباد تماس بگیرید. 

خدمات پس از فروش کوادکوپتر در  iPahbad

ویژگی خرید کوادکوپتر و هلیشات از آی‌پهباد، ارایه خدمات پس از فروش و همچنین تامین قطعات یدکی پهپاد است. این فروشگاه آماده ارایه‌ی تمامی خدمات پس از فروش در زمینه پهپاد است. ارایه و تامین قطعات مورد نیاز نیز، دیگر ویژگی خرید هلی شات از فروشگاه آی‌پهباد است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید