پدرام امن زاده نامی که از این پس زیاد خواهید شنید

کدخبر: ۳۹۷۰۳۴
انسان و محیط تعاملات گسترده ای با یکدیگر داشته و همواره تاثیرات زیادی روی یکدیگر گذاشته اند.
پدرام امن زاده نامی که از این پس زیاد خواهید شنید

ساختمان های بسیاری وجود دارند که معماری و طراحی فضای آن ما را تحت تاثیر قرار داده و احساسات لذت بخشی را به ما منتقل می کند. معماری و طراحی در واقع نقش اصلی را در این زمینه بر عهده داشته و یکی از اصول ساخت سازه ها می باشد.

اهمیت این پروژه ها هنگامی مشخص می شود که بدانیم روزانه هزاران نفر در این مراکز بزرگ حضور پیدا کرده و طراحی و معماری این فضا ها به طور ناخودآگاه بر روی آن ها تاثیر می گذارد. طراحی و معماری داخلی این مجموعه ها می تواند تجربه ای لذت بخش به این افراد بخشیده و آن ها را به دفعات متعدد به آن مکان بکشاند. از سویی دیگر هم می تواند تاثیر منفی بر روی آن ها گذاشته و به صورت ناخودآگاه آن ها را از این مکان فراری دهد.

پروژه های عظیم با توجه به میزان اهمیتی که در این موضوع دارند، می بایست با دقت و مهارت بسیار بالایی طراحی و معماری شوند. از این رو، این پروژه ها به افراد بسیار ماهر و طراحان چیره دست سپرده می شود. معماری این مکان های می بایست تلفیقی از هنر، خلاقیت، فناوری و صنعت باشد. در این مقاله قصد داریم با یکی از چیره دست ترین معماران و طراحان پروژه های بزرگ، پدرام امن زاده (Pedram Amanzadeh) آشنا شویم.

پدرام امن زاده را بیشتر بشناسید:

پدرام امن زاده فعالیت حرفه ای خود را  با همکاری شرکت های مهندسین مشاور آژند شهر، مهندسین مشاور عمارت خورشید و مهندسین مشاور پیمان غدیر در شهر تهران آغاز کرد. پس از سال ها فعالیت، وی دفتر معماری شخصی خود را تاسیس و فعالیت های مستقل خود را شروع کرد. وی در این مدت پروژه های مختلفی را در مناطق و شهرهای مختلف کشور به اتمام رسانده که از آن جمله می توان به این موارد اشاره کرد:

پروژه های شهرک توریستی-تفریحی-اقامتی رویان پارک مازندران، برج مسکونی پردیس زعفرانیه تهران، برج مسکونی پارادایز الهیه تهران، هنرستان 750 نفره باغمیشه تبریز، مجتمع مسکونی دروس تهران، مجتمع مسکونی شهرک رشدیه تبریز، برج مسکونی ارغوان تبریز، کارخانه تجهیزات بیلیارد منطقه آزاد ارس، ساختمان مسکونی نگارستان ششم پاسداران تهران، مجتمع تجاری-اداری ظهیر الاسلام تهران، مجموعه هتل-تجاری-تفریحی کاشان مال، سازه فلزی نمایان طبقه آخر هتل اسپیناس پالاس تهران (رستوران اسکای لانژ)، پروژه تجاری-تفریحی-خدماتی پرشین مال عسلویه و مرکز خرید پالادیوم تهران (تجاری-اداری-تفریحی-ورزشی-خدماتی)، مجموعه دریاچه-تجاری-پارکینگ های طبقاتی زیر دریاچه ایران مال (مجموعه آبنمای موزیکال ایران مال)، خانه مدرن پاسارگاد مشهد (تجاری-تفریحی) و ...

pedram amanzadeh

پالادیوم مال، نمونه معماری و طراحی بی بدیل و زیبا

در ادامه، وی مسئولیت طراحی و معماری یکی از مهم ترین مراکز چند منظوره کشور یعنی  تهران را بر عهده گرفت. این معمار کار آزموده، به بهترین شکل مسئول طراحی فاز یک و دو معماری، طراحی داخلی و نظارت مقیم کارگاهی بر اجرا در این پروژه عظیم بوده و با انجام آن موفقیت بزرگ دیگری در کارنامه خود ثبت کرد.

مرکز خرید پالادیوم یک مجموعه چند منظوره در منطقه زعفرانیه تهران می باشد که دارای کاربری های مختلف اداری، تجاری، ورزشی و تفریحی بوده و روزانه پذیرای هزاران نفر از شهروندان و هم وطنان می باشد. این مجموعه در زمینی به مساحت یکصد هزار متر مربع و در 21 طبقه احداث شده است.

پدرام امن زاده (pedram amanzadeh) با تکیه بر دانش، توانایی ها و مهارت های خود مجموعه ای را طراحی و معماری کرده است که به یکی از لوکس ترین و معروف ترین مراکز خرید در تهران و ایران بدل شده و آوازه آن به تمام شهرها رسیده است. اگر شما نیز تا کنون از این مرکز خرید زیبا دیدن نکرده اید، سریع تر از این مجموعه دیدن و از خرید و تفریح در یکی از زیباترین و خلاقانه ترین مراکز خرید ایران لذت ببرید.

pedram amanzadeh

ادامه راه این معمار توانا

وی پس از اتمام پروژه مجموعه پالادیوم تهران، شرکت مهندسین مشاور ویستا ویژن ساپرا را بنا نهاده و پروژه های بعدی همچون طراحی معماری، طراحی داخلی و طراحی تاسیسات برق و مکانیک  مجموعه دریاچه و تجاری و پارکینگ های طبقاتی زیر دریاچه ایران مال (مجموعه آبنمای موزیکال) با زیر بنای 150 هزار متر مربع و طراحی داخلی و نظارت عالیه معماری پروژه تجاری-تفریحی خانه مدرن پاسارگاد مشهد با زیر بنای 140 هزار متر مربع را با نام این شرکت ادامه داد.

ایران مال (مجموعه دریاچه، تجاری و پارکینگ های طبقاتی زیر دریاچه ایران مال- مجموعه آبنمای موزیکال)

از دیگر پروژه های مهم این معمار حاذق می توان به طراحی بخش هایی از یکی از بزرگ ترین مراکز خرید دنیا یعنی ایران مال اشاره کرد. این مرکز تجاری، تفریحی، ورزشی و فرهنگی در غرب تهران و در نزدیکی دریاچه چیتگر و در زیر بنایی به مساحت 1.710.000 متر مربع در حال احداث بوده و فاز دوم آن تا پایان امسال به پایان می رسد.

ایران مال بزرگ ترین و عظیم ترین پروژه مجموعه های چند منظوره و مراکز خرید در ایران و حتی در دنیا بوده که سرمایه گذاری بسیار عظیمی نیز بر روی آن صورت گرفته است. این مجموعه عظیم دارای 2 هتل 5 ستاره، باغ سرپوشیده، نمایشگاه خودرو، کتابخانه، پیست یخ، زمین تنیس، آبشار، مجموعه های متعدد ورزشی، سینمایی و رستوران می باشد.

در این جا نیز پدرام امن زاده به عنوان مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور ویستا ویژن ساپرا و مدیر پروژه، طراحی معماری و طراحی داخلی، طراحی تاسیسات برق و مکانیک مجموعه دریاچه، تجاری، پارکینگ های زیر دریاچه ایران مال (مجموعه آبنمای موزیکال ایران مال)  به متراژ ۱۵۰ هزار متر مربع را بر عهده داشته است.

خانه مدرن پاسارگاد

 یکی از پروژه های مهم و بزرگ در حال اجرای این معمار جوان، پروژه تجاری تفریحی خانه مدرن پاسارگاد است. این مجموعه در کیلومتر 3 جاده مشهد شاندیز در در زیربنایی به مساحت 140 هزار متر مربع و بیش از 106 هزار متر مربع پارکینگ و خدمات رفاهی-تفریحی در حال احداث بوده و در آینده نزدیک به عنوان بزرگترین مجتمع تخصصی خانه مدرن، مبلمان و دکوراسیون داخلی در ایران شروع به فعالیت خواهد کرد.

پدارم امن زاده (Pedram Amanzadeh) به عنوان مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور ویستا ویژن ساپرا، مدیر پروژه و معمار داخلی، مسئولیت بازنگری فاز یک معماری، طراحی داخلی، طراحی فاز 2 معماری، طراحی علایم و گرافیک محیطی این پروژه را عهده دار است.

از امکانات رفاهی تفریحی این مجموعه چند منظوره می توان به رستوران، کافه، باشگاه های ورزشی، استخر، شهر بازی و سینما اشاره کرد. خانه مدرن پاسارگاد، نخستین بازار تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی کشور با 471 واحد تجاری (بیش از 62 هزار متر مربع) و 200 واحد تجاری دوبلکس است که برای نخستین بار در ایران، مجموعه ای عظیم از کالا و خدماتی دکوراسیون، طراحی داخلی و خانه مدرن را زیر یک سقف گرد آورده است.

کاشان مال

مجتمع تجاری تفریحی کاشان مال، مجموعه ای چند منظوره و جدید در کاشان است که توانسته توجه ساکنان و مهمانان این شهر تاریخی و پر بازدید را به خود جلب کند. فاز نخست این مجموعه هایپرمارکت، شهربازی کودکان در طبقه اول و غرفه های فست فود و رستوران در طبقه سوم را در بر می گیرد که به بهره برداری رسیده است. کاشان مال یک هتل 5 ستاره هم دارد که آماده پذیرایی و میزبانی مسافران و گردشگران این شهر مهم و تاریخی است. 

pedram amanzadeh

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید