شرکت درب و پنجره آلومینیوم نگارین پنجره آفتاب

کدخبر: ۴۰۸۴۴۷
اگر شما نیز به دنبال تهیه پنجره‌های زیبای آلومینیومی هستید، بهتر است که نگاه ویژه‌ای به شرکت درب و پنجره آلومینیوم نگارین پنجره آفتاب داشته باشید.
شرکت درب و پنجره آلومینیوم نگارین پنجره آفتاب

 این مجموعه به پشتوانه‌ی نیم قرن تجربه سال‌هاست که در کار ساخت انواع قطعات آلومینیومی با کیفیت است. نتیجه‌ی این خدمات، شناخته شدن در میان متقاضیان است و از این طریق شرکت نگارین پنجره آفتاب جایگاه خودش را بین دیگر شرکت‌ها تثبیت کرده است. اما برای کسانی که با این شرکت آشنایی ندارند ممکن است سوالی ایجاد شود: خدمات این شرکت چگونه است؟

برای پاسخ دادن به این سوال باید فعالیت‌های اصلی شرکت درب و پنجره آلومینیومی نگارین پنجره آفتاب را به 4 بخش تقسیم کنیم:

1. تولید انواع سازه‌های مدرن آلومینیومی

2. تولید و عرضه‌ی انواع قطعات و صنعتی مانند ورق آلومینیومی پانچ

3. بهره‌بری از گروه پشتیبانی و مشاوره‌ی متخصص

4. ارائه‌ی انواع خدمات پس از فروش به منظور کسب رضایت مشتری

تمامی این موارد که به صورت کاملا حرفه‌ای اداره می‌شود موجب شده است تا بسیاری از افراد این شرکت را به سایر کارگاه‌ها ترجیح دهند. طراحی مدرن و با کیفیت در کنار هزینه‌ی منصفانه تنها نشانه‌ای از اهداف شرکت درب و پنجره آلومینیوم نگارین پنجره آفتاب است.

انواع سازه‌های آلومینیومی شرکت نگارین پنجره آفتاب

همان‌طور که گفته شد یکی از فعالیت‌های اصلی این شرکت تولید سازه‌های آلومینیومی است. به طور کلی استفاده از فلز آلومینیوم در ساخت و ساز، طراحی و چیدمان ساختمان‌ها نقش اساسی بر عهده دارد. برای نمونه می‌توان به انواع درب و پنجره‌های آلومینیومی اشاره کرد که این روزها به وفور دیده می‌شوند.

عواملی نظیر دوام و ماندگاری بالا و زیبایی آلومینیوم این امکان را برای مهندسان به وجود آورده است تا از این فلز در سیستم‌های معماری خود استفاده کنند. آن‌چه که در شرکت درب و پنجره آلومینیوم نگارین پنجره آفتاب رخ می‌دهد استفاده از فلز آلومینیوم در سازه‌های زیر است:

1. در ساخت درب و پنجره آلومینیومی

2. در پارتیشن بندی مدرن و شیشه‌ای

3. در نمای دیوارهای پرده‌ای (کرتین وال)

4. در ساخت سقف شیشه‌ای (اسکای لایت)

5. در تولید پانل‌های آلومینیومی

6. در تولید نرده‌های شیشه‌ای

بدین طریق متقاضیان می‌توانند از تنوع خدماتی که موجود است استفاده کرده و به سازه‌ی مطلوب و با کیفیت خود برسند.

درب و پنجره آلومینیومی نگارین پنجره آفتاب

یکی از پرکاربردترین سازه‌های این مجموعه ساخت درب و پنجره‌های آلومینیومی است. امروزه از این پنجره‌ها، که به عنوان پنجره‌های کشویی مشهور هستند، در بسیاری از ادارات و خانه‌ها استفاده می‌شود. رعایت 3 اصل مهم امنیت، زیبایی، کارآیی از عوامل موثر بر این محبوبیت است.

پنجره‌های ترمال بریک تولید شده‌ی شرکت درب و پنجره آلومینیوم نگارین پنجره آفتاب را با عنوان نسل جدید پنجره‌ها می‌شناسند. در ساخت پنجره‌های ترمال بریک از پروفیل آلومینیومی استفاده می‌شود که تضمین کننده‌ی عایق بودن پنجره در روزهای گرم و سرد سال خواهد بود. بر اثر این اتفاق فضای درونی محیط نیز به حفظ گرما رو می‌آورد و باعث جلوگیری از اتلاف انرژی و صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.

لازم به ذکر است که مهندسین با ظرافت خاصی دست به طراحی پنجره‌های ترمال بریک می‌زنند. نتیجه‌ی این ظرافت زیبایی چشم‌گیر، همه‌پسند و مدرنی است که به فضای محیط خود می‌بخشد. با استفاده از این نسل از پنجره‌ها حتی دیگر لازم نیست نگران امنیت باشید، زیرا آن‌ها در عین داشتن ظرافت بسیار ایمن نیز هستند.

پنجره آفتاب

درب و پنجره‌های این مجموعه با ترکیب استحکام بالا و طراحی زیبا لذت دنیای مدرن را در ساختمان شما بوجود می‌آورند.

ساخت پارتیشن شیشه‌ای اداری

یکی دیگر از مجموعه خدمات شرکت درب و پنجره آلومینیوم نگارین پنجره آفتاب ساخت پارتیشن‌های شیشه‌ای مخصوص ادارات و سازمان‌هاست. در بیان ساده پارتیشن‌ها کمک می‌کنند تا فضای اتاق به چندین بخش تقسیم شود و چند فضای خصوصی مخصوص کارمندان شکل بگیرد.

امروزه با کوچک‍تر شدن فضاهای اداری از این پارتیشن‌ها برای حفظ فضا و افزایش عملکرد کارمندان استفاده می‌شود. اما آن‌چه موجب تقاضای سفارشات برای پارتیشن شیشه‌ای می‌شود، زیبایی بصری، انعطاف پذیری‌ و ماندگاری بالایی است که با خود به همراه دارند.

با استفاده از این پارتیشن‌ها کارمندان با تمرکز بیشتری به فعالیت خود ادامه می‌دهند. نتیجه‌ی عاید شده از این امر افزایش بازدهی و راندمان اداره خواهد بود.

پارتیشن‌های اداری متناسب با ابعاد فصای موجود طراحی و تولید می‌شوند و برای شما این امکان را فراهم می‌آورند تا محیط بسیار مناسبی را برای کارمندان خود بسازید. محیطی که در آن کارمندان در عین حفظ حریم شخصی درکنار یکدیگر به فعالیت خود ادامه دهند.

تعهد کاری شرکت درب و پنجره آلومینیوم نگارین پنجره آفتاب

این مجموعه با به‌کار‌گیری از دانش مدیران مجرب و مهندسین با سابقه قریب به نیم قرن است که در حیطه‌ی ساخت سازه‌های آلومینیومی مشغول به‌کار است.

• کیفیت و نوآوری

• زیبایی

• تنوع

از عوامل مهم در رشد و مشارکت این شرکت در میان متقاضیانش است. شما نیز می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با گروه تیم پشتیبانی ما تماس گرفته و از مشاوره‌ی رایگان بهره‌مند شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید