نکاتی ارزشمند در مورد راه های طلائی تبلیغات انتخابات خرداد

کدخبر: ۴۱۵۸۹۵
سامانه‌ پیامکی باید حتماً قابلیت ارسال پیامک انبوه در زمان کوتاه و دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز را داشته باشد.
نکاتی ارزشمند در مورد راه های طلائی تبلیغات انتخابات خرداد

با نزدیک شدن به زمان انتخابات قصد داریم، دربارۀ نکات ارزشمند و مهمی در مورد راه طلائی تبلیغات انتخابات خرداد یعنی ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی 1400 کمی بیشتر صحبت کنیم.

در میان تمام روش‌های تبلیغاتی قدیمی و جدید که تاکنون استفاده شده، ارسال پیامک با توجه به دو فاکتور مهم هزینه و زمان کوتاه تبلیغات، تقریباً سریع‌ترین، کاربردی‌ترین و در عین حال مقرون ‎به‌صرفه‌ترین روش است. ما هم در این رپورتاژ می‌خواهیم سامانه ارسال اس ام اس را بر اساس پنل ارسال پیام کوتاه ملی پیامک معرفی کنیم.

سامانه ارسال پیامک، ابزار ارتباط و تعامل با شهروندان

سامانه ارسال پیامک ابزاری کاربردی برای ارتباط مستقیم کاندیداها با هوادارانشان است تا بتوانند هم شعارهای تبلیغاتی‌شان را به صورت انبوه بفرستند و هم در مورد نیاز مردم از آن‌ها نظرسنجی کنند. در همین شروع کار سامانه ملی پیامک علاوه‌بر امکان ارسال اس‌ام اس تبلیغات انتخاباتی مزایای زیر را هم در اختیارتان قرار خواهد داد:

• قابلیت نظرسنجی از مخاطبین

• ارسال انبوه پیامک به صورت منطقه‌ای، استانی و شهری

• مشاهده کامل فایل گزارش پیام‌های ارسالی و دریافتی 

• امکان بازگشت هزینه کامل پیامک‌های ارسالی به لیست سیاه مخابرات

• امکان دسته‌بندی ارسال‌ها

• امکان ارسال به دفترچه تلفن اختصاصی، ایجاد علاقمندی‌ها و ارسال‌های گروهی

برای همین است که توصیۀ ما به کاندیداهای محترم استفاده از پنل ملی پیامک است که با بیش از ده سال تجربهۀ حرفه‌ای در زمینه ارائۀ پنل‌های پیامکی بین رقبا جایگاه ویژه‌ای دارد و تمامی قابلیت‌هایی که برای تبلیغات موثر و هدفمند را نیاز دارید، در اختیارتان می‌گذارد.

حالا که سراغ تهیه پنل و استفاده از این روش کاربردی آمدید، لازم است که پیش از تهیه سامانه و شروع تبلیغات پیامکی  حتماً فکر شعار مناسب تبلیغاتی باشید. شعاری که نشانگر شخصیت سیاسی و معرف هویت شما باشد تا به سادگی در بین مردم مطرح شوید و بر روی هواداران و شهروندان تاثیر بگذارید. 

ویژگی‌های یک شعار تبلیغاتی

در شرایط کرونا که امکان نشست حضوری و گردهمایی وسیع نیست، تبلیغات پیامکی انتخابات به بخش‌ جدایی‌ناپذیر کمپین انتخابات شوراها و ریاست جمهوری تبدیل شده است. 

استفاده از پیامک‌ها به کاندیداها اجازه می‌دهد تا به بهترین شکل خود را به جامعه هدف و مخاطبانشان معرفی کنند. با مخاطبان ارتباط برقرار کنند و تعامل داشته باشند، اهداف و برنامه‌هایشان را خیلی سریع و کم‌هزینه به گوش همه برسانند و شهروندان را به نفع خودشان پای صندوق‌های رأی بکشانند. البته این پیام‌ها همیشه باید همراه با نام و نام خانوادگی کاندیدا، کد انتخاباتی و شعار تبلیغاتی باشد. در ضمن این شعار انتخاباتی هدفمنمد باید ویژگی‌های زیر ردا داشته باشد: 

o پویا و همراه با افعال مثبت باشد.

o کوتاه و مختصر و مفید، بین ۳ تا نهایت تا ۷ کلمه باشد.

o نشانگر شکوفایی، تغییر و توسعه باشد و حتما به هدف انتخاباتی و برنامه کاندیدا اشاره کند

o از کلمات ساده،عامیانه و جامعه‌پسند استفاده کند

o تکراری نباشد. 

o مناسب شرایط فعلی جامعه و همخوان با شرایط، فرهنگ و احوال مردم باشد. 

کاربردهای پنل اس‌ام اس در ارسال پیامک انتخابات

بعد از آماده شدن شعار تبلیغاتی نوبت آشنایی با کاربردهای سامانه پیامکی است. ارسال تبلیغات پیامکی انبوه در سامانه به خوبی مدیریت شده و قابلیت ارسال به مناطق و محله‌های مختلف هر شهر و استان را هم دارد. برای همین در ادامه راهنمای استفاده از این ارسال انبوه را برایتان آماده کردیم.

اطلاع‌رسانی‌های انبوه برای جلسات

شما با ارسال پیامک می‌توانید زمان جلسات و رویدادهای حضوری (با رعایت پروتکل‌ها) و نشست‌های مجازی در لایو اینستاگرام یا کلاب هوس را برای هواداران ارسال کنید. با توجه به سرعت بالای ارسال پیامک انبوه در سامانه‌ ملی پیامک تاخیر یا تغییر برنامه‌ها را هم در زمان و مکان جلسات  می‌توانید به افراد اطلاع دهید 

سازماندهی مخاطبان

قطعاً هواداران شما شامل اقشار مختلف جوانان، مشاغل خاص، شهرها و استان‌های مختلف و… است. پس بهترین راه برای تبلیغات هدفمند، دسته‌بندی این افراد است. 

سامانه‌ ملی پیامک این دسته‌بندی را از طریق بانک شمارۀ به‌روز کشوری برایتان راحت کرده است. کافیست پس از انتخاب دستۀ مورد نظر متن پیامک را بنویسید و برایشان بفرستید تا به صورت جداگانه تبلیغات کنید.  به زبان ساده، سامانه‌ پیامکی کارآمد قابلیت ارسال پیامک هدفمند را فراهم کرده تا کاندیدای محترم بتواند پیامک‌ها را جداگانه بر اساس محل زندگی افراد، شهر و استان، حیطۀ شغلی و… ارسال کند. 

هزینه ارسال پیامک تبلیغات انتخاباتی ۱۴۰۰ چقدر است؟ 

شاید تصور کنید مدیریت کمپین تبلیغات انتخاباتی دشوار، وقت‌گیر و پرهزینه است اما ارسال پیامک تبلیغاتی برای انتخابات یکی از مقرون‌به‌صرفه و کاربردی‌ترین روش‌هاست که سریع‌تر هم به دست شهروندان می‌رسد.

تعرفه ارسال پیامک نسبت به سایر روش‌ها مثل چاپ بنر، بروشور و پوستر، تبلیغات در فضای مجازی و برگزاری همایش هزینه بسیار کمتری دارد و مناسب‌تر است. 

1400

فرصت کم است!

در نظر داشته باشید که بازه زمانی تبلیغات انتخابات شورا و ریاست جمهوری محدود است و کاندیداهای محترم خیلی فرصت آزمون خطا و ریسک استفاده از سامانه‌های پیامکی بدون پشتیبانی مشخص را ندارند. از آنجایی که ارسال پیامک ویژه انتخابات در حجم انبوه انجام می‌شود، باید در انتخاب سامانه مناسب دقت کنید.

سامانه‌ پیامکی باید حتماً قابلیت ارسال پیامک انبوه در زمان کوتاه و دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز را داشته باشد. شرکت ملی پیامک علاوه‌بر این دو ویژگی، پشتیبانی همه روزه را هم در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید با  کمترین تعرفه تبلیغات، بالاترین سرعت و کوتاهترین زمان اهداف و برنامه‌های اجرایی‌تان را به گوش شهروندان برسانید.

برای دریافت فوری پنل می‌توانید در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شماره  02163404 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی همه روزه از ساعت ساعت ۸ تا 9 شب و در ایام تعطیل از ساعت ۹ تا 5 عصر به تمام سوال‌های شما سریعاً پاسخ می‌دهند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید